Make10
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 22.04.2013
| Aihe: Bulletin sähköt Ti Toukokuu 06, 2014 3:06 pm | |
| Mulla on 1975 mallinen intian bulletti 350cc. Latausääsdintä ei tuosta vehkeestä löydy. Tasasuuntaaja löytyy. Pitäis saada lataus kuntoon. Uudelta laturilta tulee 3 piuhaa, värit ovat lila vihreä ja valkoinen. Osaako joku kertoa mitä jännitettä moottorin pyöriessä laturin pitäisi antaa eri johtojen välistä mitattuna vai runkoa vasten. Akun plus on maissa. Onko kyseessä joku villi Intian kytkentä. Sähkökaavioita eri versioita löytyy netistä pilvin pimein, mutta niistä ei tiedä minkävuoden malliin ne on tarkoitettu. Mulla on uuden pyörän johtosarja, mutta en tiedä pystynkö sitä käyttämään kuin ehkä osittain. Olisiko jollakulla yksikertainen selkeä piirros ko sähköistä. Kiitos | |
|
Blackhand Jäsen
Viestien lukumäärä : 290 Join date : 06.04.2014
| Aihe: Vs: Bulletin sähköt Ke Toukokuu 07, 2014 6:26 am | |
| | |
|
Make10
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 22.04.2013
| Aihe: Vs: Bulletin sähköt Ke Toukokuu 07, 2014 12:56 pm | |
| | |
|
Blackhand Jäsen
Viestien lukumäärä : 290 Join date : 06.04.2014
| Aihe: Vs: Bulletin sähköt Ke Toukokuu 07, 2014 6:12 pm | |
| Intialaisessa oli vuoteen 1986 6V järjestelmä, eli kaavio on ihan oikein, pyörä vaan on tekele. Periaatteessa tuonkin pitäisi toimia, mutta virtalukon ja valokatkaisimen kytkennät eivätät välttämättä mene oikeisiin paikkoihin. EDIT: Englannin valokytkin on Off-H-L ja intialainen P-Off-H, virtakytkimet vastaavasti Emg-Off-Ign ja P-Off-Ign (1997). Eli intialaisessa vasen asento on tarkoitettu parkkausta varten ja ilmeisestikin hätäkäynnistysmahdollisuutta jos akku on tyhjä, ei ole.
Lähteenä on kirja "Made in India", tekijä Gordon May.
Näitä mukamas vanhoja on tuotu ties millä papereilla. 500n valmistus alkoi 1990 ja silti vastaan on tullut 1964 papereilla oleva tapaus. Paras on Lahden museon "Indian" -74 2002 jälkeen valmistetulla koneella ja pre-56 rungolla. Jokseenkin mahdoton yhdistelmä. | |
|
Make10
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 22.04.2013
| Aihe: Vs: Bulletin sähköt To Toukokuu 08, 2014 4:25 am | |
| - Blackhand kirjoitti:
- Intialaisessa oli vuoteen 1986 6V järjestelmä, eli kaavio on ihan oikein, pyörä vaan on tekele. Periaatteessa tuonkin pitäisi toimia, mutta virtalukon ja valokatkaisimen kytkennät eivätät välttämättä mene oikeisiin paikkoihin. EDIT: Englannin valokytkin on Off-H-L ja intialainen P-Off-H, virtakytkimet vastaavasti Emg-Off-Ign ja P-Off-Ign (1997). Eli intialaisessa vasen asento on tarkoitettu parkkausta varten ja ilmeisestikin hätäkäynnistysmahdollisuutta jos akku on tyhjä, ei ole.
Lähteenä on kirja "Made in India", tekijä Gordon May.
Näitä mukamas vanhoja on tuotu ties millä papereilla. 500n valmistus alkoi 1990 ja silti vastaan on tullut 1964 papereilla oleva tapaus. Paras on Lahden museon "Indian" -74 2002 jälkeen valmistetulla koneella ja pre-56 rungolla. Jokseenkin mahdoton yhdistelmä. Pyörässäni on uusi ohjaustangossa oleva valokatkaisin. Lähinnä kiinnostaa mitä tuon laturin pitäisi antaa jännitetä ulos. Mulla on uusi laturi, jossa on kolme johtoa. Kun en tiedä onko tuo laturi vaihto vai tasavirta,6,vai 12v. Jos se on 6v se on varmaan tasavirta, mutta jos se on 12v niin vaihtovirta,-niinkö? Kelojenko määrästä sen näkee? | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bulletin sähköt | |
| |
|