Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ajoneuvokohtaista historiaa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Ajoneuvokohtaista historiaa Empty
ViestiAihe: Ajoneuvokohtaista historiaa   Ajoneuvokohtaista historiaa Icon_minitimeSu Loka 12, 2014 10:48 am

Fonectan ajoneuvohaun kautta voidaan selvittää oman roitsusi historiaa. Nykyinen roitsuni, Liera, on ollut viisi vuotta ensimmäisellä yksityisellä omistajallaan ja sen jälkeen ns.kiertopalkinto, joka vaihtoi omistajansa noin vuoden välein ainakin seitsemän kertaa, kunnes päätyi ruoveteläiseen VK-Motorsiin homehtumaan kahdeksi vuodeksi. Mönkijäkaupan väki oli niin iloinen päästessään eroon Lierasta, että antoivat minulle tosi edulliset ehdot kauppasopimuksen solmimisen yhteydessä.
Kiertopalkintomenneisyys on se asia, miksi omituisia virityksiä ja älynvälähdyksiä on löytynyt Lierasta.

Edellinen roitsuni, Enni, on vaihtanut omistajansa paljon harvemmin. Enni oli ensimmäisellä yksityisellä omistajallaan vain yhtä vuotta, mutta siinä aikana rekkarikilpi on ehtinyt vaihtua rokkaavampaan muotoon ja vilkkuvalot heitettyjä mäkeen. Lyhyen motokauppavaiheen jälkeen Enni on ollut minulla kymmentä vuotta, kunnes karut elämän realiteetit pakottivat minut myymään Ennin hyvään kotiin. Enni on nyt pitkän linjan brittipärräharrastajan (kerran esiintynyt Kopteri-lehdessäkin) hallussa jo kahdeksan vuotta ja jää sinne vielä moneksi pitkäksi vuodeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Ajoneuvokohtaista historiaa Empty
ViestiAihe: Vs: Ajoneuvokohtaista historiaa   Ajoneuvokohtaista historiaa Icon_minitimeTo Marras 06, 2014 11:01 pm


Jokusen Rojalin taipaleita selvittäneenä toteaisin, että kiertopalkinnoissa on ollut ongelma omistajan, ei pyörän, suhteen.

Kaikista ei ole Rojalisteiksi, sellaisiksi jotka siitä pataraudasta pitävät sen verran huolta, ettei ruostu kiinni talven aikana. Eikä kaikki jaksa potkaista pyörää käyntiin; varsinkin kun tietää, että asetukset kohdallaan lähtee kädellä auttamalla. Siihen ei voimaa tarvita.

Saatanpa joskus itse vaihtaa C5:n alle jos siihen saa oikean puolen vaihteet oikealla kaaviolla...
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ajoneuvokohtaista historiaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Royal Enfield Suomessa; historiaa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Yleinen jutteluosio-
Siirry: