Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Royal Enfield Suomessa; historiaa?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
nylanst

nylanst


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 08.05.2010
Ikä : 70
Paikkakunta : Skuru

Royal Enfield Suomessa; historiaa? Empty
ViestiAihe: Royal Enfield Suomessa; historiaa?   Royal Enfield Suomessa; historiaa? Icon_minitimeTi Kesä 14, 2011 5:34 am

Sen lisäksi että ajan v. 2010 mallista EFI:ä olen mukana paikallisen kotiseutuyhdistyksen toiminnassa. Olen kirjoittamassa juttua moottoripyörien alkuvaiheista täällä Läntisellä Uudellamaalla ja kysyisin jos joku foorumilaisista tietää mistä voisin löytää tietoja Royal Enfieldin tulosta Suomeen? Oletan, että joku on perehtynyt tähän asiaan ja kenties jopa jotain kirjoittanut. Olen kiitollinen kaikista neuvoista ja vihjeistä.

Stefan Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Royal Enfield Suomessa; historiaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Royal Enfield Suomessa; historiaa?   Royal Enfield Suomessa; historiaa? Icon_minitimeTi Kesä 14, 2011 6:48 pm

Ainakin Oy Otto Brandt Ab oli Royal Enfieldin maahantuoja Suomessa toisen maailmansodan päättymisestä aina alkuperäisen RE-tehtaan toiminnan päättymiseen saakka vuonna 1970. Ja olympialaisvuosi 1952 oli se vuosi, jolloin roitsuja tuotiin eniten.

80-luvun lopussa laukaalaisen Motomekka-liikkeen johtaja Välimäki toi maahan kymmenkunta kolmepuolikasta Intiasta. Hän tyypitti ne ja teki katsastajan vaatimat muutokset, joiden esteettisestä laadusta ollaan monia mieliä.

Nykyinen Royal Enfieldien maahantuoja, piikkiöläinen Moto-Italia, on aloittanut enskojen maahantuonnin jo vuonna 1994.

Muuta minä en tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Royal Enfield Suomessa; historiaa? Empty
ViestiAihe: Lisää infoa   Royal Enfield Suomessa; historiaa? Icon_minitimeTi Kesä 14, 2011 10:46 pm

VMPK:n kautta löytyy REOCin jäsensihteerin puhelinnumero, on siellä osiossa merkkikerhot. Hän harrastelee 20- ja 30-lukulaisia, tietää paljon aiheesta, kannattaa soittaa ja kysyä, josko löytyisi lisää tietoa.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Royal Enfield Suomessa; historiaa? Empty
ViestiAihe: Vs: Royal Enfield Suomessa; historiaa?   Royal Enfield Suomessa; historiaa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Royal Enfield Suomessa; historiaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Royal Enfield radio Suomessa, kuuntele
» Enfield vai Royal Enfield???
» Royal Enfield Band
» Royal Enfield Bullet 500
» Royal Enfield risteily?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Yleinen jutteluosio-
Siirry: