Moikka.
Vasemmalta vaihdettavissa suurin riesa on se vipusysteemi pyörän alla. Siellä on alunperin muovipuslat, jotka kuluu väljiksi ja sitten vaihtaminen menee mielenkiintoiseks. Toinen soppa on välikannessa oleva rajoitintappi, joka jousen voimalla säätelee vaihteistonsiirtovipua laatikon sisällä.
Nuo kaksi tekevät Snidalin mukaan suurimman osan ongelmista. Yksi konsti on vaihtaa muovipuslat kupariputkesta tehtyihin, putkileikkurilla saa sopivankokoiset suoraan putkesta. Kokoa en kylläkään muista. Purkaessa kannattaa ottaa kuvat, ettei kokoamisessa tarvitse arpoa.
Neutraalivipua siirtäessä vaihteiden pitäisi vaihtua, kunhan samaan aikaan pyörittelee takarenkaasta. Jos ei, niin se rajoitinnasta todennäköisesti on pielessä ja estää vaihtumisen. Nastan suojaholkin talttauran kuuluu olla vaakatasossa ja säätö puolikierroksittain.
Itse vaihdoin vipuhässäkän oikeanpuoleiseen järjestelmään, paransi toimivuutta.