Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Uudet kujeet ja pelisäännöt

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Uudet kujeet ja pelisäännöt Empty
ViestiAihe: Uudet kujeet ja pelisäännöt   Uudet kujeet ja pelisäännöt Icon_minitimePe Huhti 11, 2014 7:18 pm

Terve kaikille.

Olet muistanut maksaa jäsenmaksusi, jos tätä luet ja siitä onnekkaassa osassa, että tähän asti se on riittänyt jäsnyyteen.

Nyt asiat on toisin; tänne pääset maksamalla, mutta sisäpiiriin pääsee vain työllä. Sen määrittelee uudet säännöt.

Olen vastannut tämän foorumin kirjoittelusta noin puolet, kun kellään muulla ei ilmeisesti ole ollut niin kiinnostusta opastaa nyyppiä. Sanon suoraan, että jokainen rojali tiellä on yksi japanialainen vähemmän.

Vastaisuudessa en auta fyysisesti muita kuin täysjäseniä, tuli se sitten työkalujen lainaamiseen tai muuhun pyörän ylläpitoon liittyen kysymykseen. Kun olen huomannut, että meissä on rahanahneita mukana, niin kai sitten itsekin voin kieltäytyä loisten auttamisesta? Loiseksi lasken kaikki ne jotka ovat liian kiireisiä / rahanahneita / paskiaisia auttaakseen kerhokavereita kun siihen on tarve. Kun joillekin se HYÖTY on ainoa syy tehdä jotain.

Joten itse jätän Turhakerhon taakseni ja keskityn vain rojaleihin. Se kun on niin, että Turhakerhon "asiantuntijat" on pirusti paljon taidottomampia kuin yksikään SAHKn tarkastaja ja kun se on ihan sama mitä tarkastus maksaa, niin mieluumin sitten semmoinen kun erottaa edes vannekoon.

Ja jos rekisteröitäis tämä poppoo, voitais antaa lausuntoja ittekin. Loppuis se väärennösten maahantuonti. Periaatteessa voitais kutsua kaikki tähänastiset uusintatarkastukseen. Mä olen niin hullu, että voisin ne kaikki vielä tehdä ilmaseks, vaan sen takia, että ne väärennökset saadaan pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet kujeet ja pelisäännöt
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uudet jäsenet
» Uudet jäsenet!
» Kerhon uudet nettisivut!
» Kesäböönan uudet seikkailut

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: REOC Finland ry tiedotuskanava-
Siirry: