Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Annikki moro vaan kaikille

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
almandeerus

almandeerus


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 02.07.2013

Annikki moro vaan kaikille Empty
ViestiAihe: Annikki moro vaan kaikille   Annikki moro vaan kaikille Icon_minitimeTi Heinä 02, 2013 10:07 pm

Moikka!
Olen uusi tässä yhteisössä ja vissiin haluutte että hieman kerron itestäni?
Olen Forssasta Bullet 500 de lux mallisen mopon onnellinen ja välillä hieman onnetonkin omistaja. Oon omistanu tän rätkyttimen jo 2002 vuodesta vaikka tää onkin 1998 malli. Mopoo on koitettu ns. tarkotuksella pitää aivan siinä kunnossa kun se ostaessa on ollut eli ei ole paljoakaan muuteltu (ainoastaan jotain kromista akunkoteloo ja systytyskopan suojusta ) Työskentelen lastensuojelun parissa. Omia huolettavia ei ole Wink Ehkäpä tästä saadaan uutta potkua harrastukseen Brittiralleissa olen käyny useempanakin vuonna ja aikaisemmin aika paljonkin ajellut mopolla nyt muutaman vuoden ollut hiljaisempaa ja tämän vuoden Brittiralli reissulta saama innostus taas herännyt suunnattomasti ja olisin vaan koko ajan rätkyttelemässä jos se olisi mahdollista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Annikki moro vaan kaikille Empty
ViestiAihe: Vs: Annikki moro vaan kaikille   Annikki moro vaan kaikille Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 1:45 am


Tervetuloo foorumille :-)

Kuninkaantie on nyt sitten vajaan kahden viikon päästä ja jos saadaan letkaan pari fillaria vielä, niin järjestetään huoltoautokin Porvoon reissulle. Loimaalta on nyt vasta 2 lähtijää.

Toiminta-osiossa on juttua asiasta.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Annikki moro vaan kaikille
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Make tässä moro!
» Karvanaaman profilli
» Morjesta kaikille.
» Hei vaan kaikki !
» Kunkkutie 2013

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Foorumilaiset-
Siirry: