1997 Bulletista löytyy seuraavia kierteitä; BSC ja BSF, näihin sopii BS-avaimet joiden koko ilmoitetaan pultin halkaisijan mukaan, ei sen kannan mukaan. Sitten on niitä millisiä, jotka ilmoitetaan avainvälinä, siis leuasta leukaan. Pyörässä on yksi 1/2" AF (Across Flats, avainväli) , lienee joku 5/16" UNF, vaihdepolkimessa, kun vaihteet on vaihdettu oikealle ja jostain syystä Intiassa oli sitten tuollainen päätetty pistää.
Jos tarvitsee noita BS-kokoisia muttereita, on halvimmat hinnat Calvin Bradfordilla nookysnuts(miumau)blueyonder.co.uk Valikoima tosin on vain 1/2 asti, että sen isommat täytyy hommata muualta.
MotoItaliasta saa osia, mutta jos on kyseessä hiukankin vaikeampi, on Hoo tai Burton Bike Bits ne joista kannattaa kysyä.
Työkaluja olen ottanut Hoolta, paitsi vaikeammin hankittavat pakat ja tapit RDG toolsilta. Chronosilta saa BA-kokoja, tosin niitä tarvitsee aika harvoin.
Jos on hirveä hätä osan kanssa, niin kavereilta löytyy yleensä joku käytetty siksi aikaa, kun saa uuden maailmalta. Brittiralliin mennessä paukahti keinuvipu, oli lauantai. Maanatainaamuna Ville pisti Matkahuollolla tulemaan osan ja puolilta päivin olin taas tien päällä. Nykyisin mulla on aina reissussa vivutkin mukana, joten tuskin ne toista kertaa paukahtaa