Aihe: kesän suunnitelmat ùusiksi? To Heinä 07, 2011 3:58 pm
Nonnis. Kolmatta viikkoa noidannuolen kaltainen olotila. Hermosärky niskasta oikean käden sormiin. Ei voi seistä suorassa, moottoripyöräilystä puhumattakaan.
Näin se homma etenee. Bittu.
Terkuin Angry Man
Jojje
Viestien lukumäärä : 277 Join date : 14.01.2010 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? To Heinä 07, 2011 5:19 pm
Onko diagnoosia? Kuulostaa tutulta. Välilevynpullistuma. Tekee todella kipeää. Paranee itsestään ajan kanssa. Minulla auttoi olemista huomattavasti ns. Schantzin kaulus.
AngryMan
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 22.01.2010
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? Su Heinä 10, 2011 9:08 am
Nyt pystyy olemaan joilman lääkkeitä, kolme viikkoa siihen meni. Huhhuh. Mutta taidan kyetä piakkoin jo ajelemaankin. Pää kääntyykin jo.
Jojje
Viestien lukumäärä : 277 Join date : 14.01.2010 Paikkakunta : Turku
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? Su Heinä 17, 2011 7:34 pm
Hyvä kuulla. Jaksamista!
AngryMan
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? Ma Heinä 25, 2011 9:06 pm
No niin, nyt voi sitten jo pikku hiljaa pitää käsiä ja päätä ajoasennossa ilman että menee hermosärky kamalaks.
Ilman leikkausta selvittiin, sentään. Ja vielähän tässä ehtii ajella syssyllä. Ja ens vuonna.
Angry
Sabe
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 11.08.2010 Paikkakunta : Kirkkonummi
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? Ma Heinä 25, 2011 11:09 pm
Itse sain avun uhkaavaan selän brakaamiseen tästä lihas stimulaatorista. Selkää oli siis alhaalta vaikea saada suoraksi ja siinä tuntui sellainen jatkuva jännitys joka enteili tulevaa noidannuolta yleensä noin 100% varmuudella. Ihme kyllä sähköisellä hieronnalla jännitys selästä meni ohi parissa paivässä, mikään ihminen tai laite ei ole sitä aikaisemmin tehnyt, suosittelen kovasti laiteta jos selkä tai muut lihakset vaivaavat. Tämä tai vastaava laite hakkaa kaikki hieromalaitokset 5-0, ja jopa huonon ihmishierojankin se voittaa. http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=162470102
AngryMan
Aihe: Vs: kesän suunnitelmat ùusiksi? Ti Heinä 26, 2011 10:01 am
Sabe kirjoitti:
Itse sain avun uhkaavaan selän brakaamiseen tästä lihas stimulaatorista. Selkää oli siis alhaalta vaikea saada suoraksi ja siinä tuntui sellainen jatkuva jännitys joka enteili tulevaa noidannuolta yleensä noin 100% varmuudella. Ihme kyllä sähköisellä hieronnalla jännitys selästä meni ohi parissa paivässä, mikään ihminen tai laite ei ole sitä aikaisemmin tehnyt, suosittelen kovasti laiteta jos selkä tai muut lihakset vaivaavat. Tämä tai vastaava laite hakkaa kaikki hieromalaitokset 5-0, ja jopa huonon ihmishierojankin se voittaa. http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=162470102
Ou jee, mun pitää ehdottomasti kokeilla. Kiitos vinkistä.