Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuinka tilata Hitchcockilta?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kuinka tilata Hitchcockilta? Empty
ViestiAihe: Kuinka tilata Hitchcockilta?   Kuinka tilata Hitchcockilta? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 12:05 am

Ennin aikana (v.1996-2006, erityisesti ennen Nokialle muuttoa v.2001, eikä ollut tietokonetta) minä olen tilannut osia Hitchcockilta ja muilta ulkomaisilta toimittajilta siten, että minä ensin bongasin myynti-ilmoitukset Classic Bike- ja muista vastaavista brittipyörälehdistä sekä sitten kirjoitin englanniksi tilausnimikkeitä ja -numeroita luetuista mp-lehdistä että kirjoitin kirjeisiin myös tilausnumeroja omasta varaosaluettelokirjastani.
Minä lähetin tilauskirjeet Isolle Hoolle, joka vastasi hyvin pian pyyntökirjeillä. Minä marssin lähipankkiin teettämään valuuttashekit omalta rahatililtäni ja sitten postiin teettämään vakuutuksilla suojatut ja kirjatut kirjeet, jotka sisälsivät valuuttashekkejä ja numeroluetteloja tilatuista osista. Hoo tai jokin muu liike toimitti tilatut osat minulle pian, jo noin 1-2 viikon päästä valuuttashekin vastaanottamisesta.
Hieno, joskin riskialtis systeemi, joka on toimittanut osat varmasti ja turvallisesti perille.

Kuinkas teilläpäin nykyään?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Kuinka tilata Hitchcockilta? Empty
ViestiAihe: Tilaukset   Kuinka tilata Hitchcockilta? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 6:57 am

Hoon sivuilla rekisteröinti asiakkaaksi, maksamiseen luottokortti ja sitten riittää kun klikkailee tai hakee osanumeroilla ne mitä tarttee.

Hyvin on toiminut, jos ei ota huomioon kuriirien mokia pakettiliikenteessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuinka tilata Hitchcockilta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» puhtia rojaliin ja paikat mistä tilata? niin ja scrambler osat

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Yleinen jutteluosio-
Siirry: