Jos loota on saman näköinen kuin intialaisessa, eli koneeseen pultattu, niin sopii. 250 mallissa on ohuempi pääakseli.
Tosin Clipperin valmistus alkoi myöhemmin kuin -52, mutta 350 G, G2 ja 500 J2 ovat samalla akselilla kuin intialainen 350/500 patarautakone.
Intialaisessa on 16 350cc, 17 500cc. Itsellä on 500 20 piikkisellä. Jiihin pistin myös 20 piikkisen vaikka taitaa olla vakiona 18.
250cc S 1952 on muistaakseni 13 piikkisellä ja G2 15.
Joku 17 tai 18 voisi olla hyvä valinta. Ebaylla ei maksa paljoa. Tosin intian ruseteissa ei ole välttämättä lukitusruuvin paikkaa. Se pelti jolla niissä lukitaan mutteri on aika onneton ja kun se mutteri on löysässä, vaikuttaa se laatikon toimintaan haittaavasti.
Kaitsu