Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Muutama kysymys

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
sivuvaunu




Viestien lukumäärä : 21
Join date : 29.08.2014

Muutama kysymys Empty
ViestiAihe: Muutama kysymys   Muutama kysymys Icon_minitimeKe Syys 03, 2014 7:34 pm

Tulin männä viikolla hankkineeksi 2004 Intian Enfieldin
Ajattelin, ettei Nortonilla olisi tuolla tallissa niin yksinäinen olo...
Muutama asia tuli mieleeni
- eihän tämä tarvitse bensan (98E10 ?) sekaan venttiinsuoja-ainetta, eihän
- moniaste- vai yksiasteöljy koneeseen (Nortonin kirja suorastaan kieltää moniasteet)
- venttiilivälykset on näköjään melko pienet, onko niitä syytä kuinka usein tarkastella(muuttuuko nuo ja mihin suuntaan)
- toimiiko tämän kärkisytytys siedettävästi vai kannattaako suoraan vaihtaa se elektrooniseen (Boyer?)
- onko muita hyviä osafirmoja Englanninmaalla sen tunnetun H: n lisäksi
- kenellä Motoitalian osat mahtaa nyt olla, eikös se lopettanut toimintansa
- jos tulee muuta tärkeää mieleen, niin kertokaa, ettei minun tarvitse kaikkea kokeilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Muutama kysymys Empty
ViestiAihe: Vs: Muutama kysymys   Muutama kysymys Icon_minitimeKe Syys 03, 2014 10:14 pm


Samat elkeet kun Nortin kanssa on ihan hyvät. Venttilivälyksetkin on samaa luokkaa kun Dominatorissa ja muutkin toleranssit.

MotoItalian osat on Britti-Helmillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Muutama kysymys
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kysymys kannentiivisteestä
» Huutonetissä muutama RE osa
» Kunkkutie 2010
» "Gummista",takagummista on kysymys.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: