Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Vaihtoon ???

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
az643
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 70
Join date : 14.05.2012
Ikä : 80
Paikkakunta : V:la

Vaihtoon ??? Empty
ViestiAihe: Vaihtoon ???   Vaihtoon ??? Icon_minitimeTi Kesä 18, 2013 10:53 pm

Mitäs sanotte? Bullet 500 electra vuodelta 2007 ajettu 8250km pyynti 3950 ekeä.Onko tuttu peli kenellekään meistä? Mitäpä sanotte,onko ko. "tyypissä"tietoisia tyyppivikoja. Mitä sanotte hinnasta??? Ja lisää Kaitsulle...tiedät mikä mulla on ja missä kunnossa.Lähtisinkö vaihtokaupoille (jos viellä ehtii).Olisiko apua yhä saatavilla jos tarvis olisi? Taitonihan tiedät.
       -Tane-
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Vaihtoon ??? Empty
ViestiAihe: Vaihtokauppoja   Vaihtoon ??? Icon_minitimeTi Kesä 18, 2013 11:39 pm

Tiiääkkö Tane, että joo, sun pyörän tietäen, en paljoa pistäis väliä. Kun sen mitä on nähnyt, niin todella hyvässä kunnossa ja muutenkin Baby on ollut aika helppohoitoinen.

Eikä tuo Electrakaan niin ihmeinen ole, Hannulle vaihdettiin nostaja, kun hajosi Iittalan nurkilla. Jojjella on pelannut hyvin, varmaan pelaakin. On mulla EFInkin manuaali, eikä sekään nyt ufo-teknologiaa ole.

Et, jos sulla Tane on vaihtokuume, niin anna mennä, mutta enpä luule, että paljoa voittaisit,

Se kun vaan on niin, että käytännössä ajokuntoinen, siisti roitsu on 2000 - 3000, vaikka olisi vanhempikin ja kun semmoisella tarpeeksi ajaa, ei siitä tuolla hinnalla luovu. Varsinkaan jos sen on tehnyt osista ihan itse. Sitten on tietty nuo vanhemmat klassikot joihin tuo ei päde.

1953 Meteoria oli tehty oman valmistuessa 27. Helmikuuta -53 220kpl, sen sijaan Interceptoreita nyt on aika monta täällä. 1954 Meteor on tuotu ruotsista ja mulla on semmoseen myös paperit....

Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojje

Jojje


Viestien lukumäärä : 277
Join date : 14.01.2010
Paikkakunta : Turku

Vaihtoon ??? Empty
ViestiAihe: Vs: Vaihtoon ???   Vaihtoon ??? Icon_minitimeKe Kesä 19, 2013 7:31 pm

Hinta ehkä pikkuisen yläkanttiin, mutta myyjänä onkin moottoripyöräliike, mikä tarkoittaa sitä, että he vastaavat laitteen toimivuudesta, toisin kuin yksityisessä kaupassa. Olikos se 6 kuukauden "takuu"..?
Ehkä saisi tingittyä.. vaikka uudet renkaat. Kauppa on ollut aika hiljaisen näköinen viime aikoina...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jojjek/
Sponsored content





Vaihtoon ??? Empty
ViestiAihe: Vs: Vaihtoon ???   Vaihtoon ??? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vaihtoon ???
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: