Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Rungonvaihto

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Rungonvaihto   Rungonvaihto Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 12:26 am

Ok, aloitetaan: Jos heittää Intian Bulletin koneen ja laatikon 52' jäykkärunkoon, niin sopiiko se ilman ISOA päänsärkyä. Olen mittaillut ja todennut että kun fiksais eri kiinnityslevyt, niin se menee melkein ("melkein" on laaja käsite ) Wink "helposti" siihen. Kokemuksia rungonvaihdosta, onko?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Duoda duoda   Rungonvaihto Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 10:18 pm

Kerron heti kunhan saan Bulletin talviteloilta ja vertailtua näihin muihin.

Onko jutulla kiire? Yksi meikäläisistä on jeesannut kuvien tekemisessä, että saadaan konelevyjä, joten mikään ei ole mahdotonta, jos mittoja piisaa.

Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Consta -60
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 32
Join date : 12.01.2010

Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Bulletin kone jäykkiksehen   Rungonvaihto Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 11:16 pm

Moro

Ja ku Meteor53 mittaaloo omaa jäykkäperäästänsä niin on hyvä tietää että se on J2sen(500ccm) runko ja niitä on aika harvoon tarjolla. Ja vaikka G mallin(350ccm) näyttäväkkin samalta niin esim J2sen kone ei maharu G:n runkohon ja tämä on varma tieto, korkeus on erona. Ja eikös Bullettihin saa jäykkäperämuutossarjaa Englannista?? Joku sellaasta höpäji ja olikohan siinä uusimmas Hitsikokin luettelos kuvaa ja mainintaa aiheesta.

T:Consta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Mitat ja mitat   Rungonvaihto Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 11:32 pm

Joo.

Tossa tuli todettua kun tänään pistin runkoa, tosin AJS:n kasaan, että jos ne mitat pitää paikkansa vaikka millilleen, niin aika hyvä on.

Meinaan vaikka sama möykky oli purettu samasta rungosta ja kaikki oli lähtenyt tehtaalta samassa paketissa, niin silti sai tapella.

Että eiköhän se ole parempi ottaa möykky ja runko samalle hollille ja kattoo sopiiko ne ees jotenkin toisiinsa. Se on jo etu jos on semiunit systeemi, niin ei tartte ko miettiä kahta kohtaa.

J2:n kampura tuli tarkistettua, huomenna lohkot nippuun. Tuskin yskii toukokuussa, mutta Toivossa on hyvä elää, sano Lapamato
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Jouset jäykkikseen   Rungonvaihto Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 7:05 pm

Huomasin että Hitchcockilla on jäykkä takarunko, juu, mutta jos nyt ei uuttaa lähtis tilaamaan. Pitää kai ottaa tarkat mitat ja löytää sopivaa vertailukohde.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rungonvaihto Empty
ViestiAihe: Vs: Rungonvaihto   Rungonvaihto Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rungonvaihto
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: