Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Putki poikki!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
keitere

keitere


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 13.01.2010
Paikkakunta : Keitele

Putki poikki! Empty
ViestiAihe: Putki poikki!   Putki poikki! Icon_minitimeSu Maalis 24, 2013 1:10 pm

Minä meinasin lähteä vähän talviajelemaan tässä ja siirtelin Einaria niin havaitsin perän tuntuvan vetelältä. Ensimmäisenä tuli mieleen, että joo, joku mutteri on tietysti irronnut. Eikä mitä, runkoputki poikki!

Putki poikki! KE245218

Tai onko tuo nyt runkoa, takaloksua kai se tukee. Minä luulen, että tuo sivuvaunu siinä on yhtenä syynä, takimmainen kiinnitys on tuonne yläosaan toisella puolella kiinni ja kyllähän se aiheuttaa ylimääräistä rasitusta. Aika ohutseinämäistäkin tuo putki näyttää olevan. No eihän minulla ole mitään konsteja tuon korjaamiseen itse. Se on vietävä pajalle. Miten tuommoinen korjataan oikeaoppisesti? Lisävahvistusta siihen on kai laitettava ja sitten tietysti napsahtaa vierestä?
Takaisin alkuun Siirry alas
DeS




Viestien lukumäärä : 21
Join date : 23.08.2011

Putki poikki! Empty
ViestiAihe: Vs: Putki poikki!   Putki poikki! Icon_minitimeTo Maalis 28, 2013 9:35 am

Kyllähän sinne olisi hyvä saada sisäholkki, mutta voi olla vaan melko veemäinen laittaa. Mutta passaa nuo päät kohdakkain, seevaa hyvin ja hitsautat sen TIG:llä kasaan. Joutuu vaan jonkinverran purkamaan. Jos jää epäilys ettei tule kestämään niin tekee ulkopuolisen holkin vielä päälle ja TIG:llä kiinni. Hyvä siitä tulee kun se maalataan!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Putki poikki!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pakoventtiili naks'poikki
» Bullet pitkä satula (uusi). Käytetty putki.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: