No se nyt oli tollainen heräteostos ...
Käytiin tuossa syksyllä jo Yorkissa HDeen tehtailla koko perheen voimin. Istuin siellä Sportsterin satulassa ja vaimo sitten kysyi: "mikset moista itsellesi osta ? Varsinkin kun nyt täällä ollaan ja pyöriä on varmasti paljon ja hinnat halvemmat kuin Suomessa."
Vaimo jopa piti sitä kauniina. Ja onhan se aika nätti...
Eikä se nyt niin huonolta ajaa tuntunut tuo Sportsterikaan. Se vähä mitä ajamaan pystyin tuolla Pennsylvaniassa, jätti ihan OK fiilikset. Mä kun oon tälläinen ei koripalloilija, taipui mun kropalleni kokonsa puolesta hyvin. Kaikki oli just oikeilla kohdilla jne. Ensi vaikutelma muuten oli, että kone väänsi alhaalta ja tukevasti. Jotenkin helppoa oli meneminen.
Vaikken siis pariin vuoteen ole motskareilla ajanut, se sujui heti. Mikä sekin teki sellaisen hyvän fiiliksen.
Katselin muuten Enskojakin täältä, jotenkin tuntui etten kahta samanlaista halua.
Yhdestä jätin jopa tarouksenkin, muttei tärpännyt.
Suurimpana pointtina on kyllä se että haluan pyörän jolla voin ajaa silloin kun haluan ja kerkiän, ilman ropaamista. Nyt ei ole paikkaa työkalujen kanssa taisteluun, eikä aikakaan anna myöden. Eikä toi sähköstarttikaan ole haitaksi !
Vekotin on toki käytetty, mutta ajettu vasta alle 900 miles, eka huoltokin tekemättä. Siksi oletan ja toivon että siitä saan niille harvoille päiville kun yksin ehdin/saan/pääsen/pystyn ulos ajelemaan, kivan kumppanin. Manhattanilta olisi jo syytä ulospäin suunnata.
Tuolla Sportsterilla pitäisi nyt kohta päästä harjoittelemaan, on taas pari vuotta vierähtänyt poissa pyörän päältä. Eikä kelikään ihan vielä suosi
Viime vkl oli lämmintä jo ja syyhytti niin että....mutta nyt takaisin nollan tienovilla. Pah.
Ja en näillä näkymin ihan heti palaa täältä, Enska on jo 3 vuotta seissyt ajamatta tallissa.... jos joku muu löytäis enempi aikaa sen kanssa peuhaamiseen.
Ja juu, alkaa olemaan liki varmaa että olen Helsingissä toukokuussa 11-18.5 ajan. Osan aikaa kiinni asioissani. Mutta vapaatakin on, ja Roihiksessa pidän majaa, ja Enska lepää Myllypurossa. Ehdin kyllä sitä näyttämään, jos joku tuntee intoa ja poltetta aloittaa uusi elämä tuon Enskan kanssa.
Rohkeasti vaan toteuttamaan haaveita, ja tuosta alle ( tai ainakin talliin ) oma Enska ! Voin taata että siinä sitä on taas kotona selittelemistä kun tuon raahaat kotiisi !
Eikä siis missään tapauksessa ole mikään osina oleva basketcase. Vehje on kasassa ja talliin omin avuin ajettu...n3 vuotta sitten
ja sinne jäänyt. Kun ei enää käynnistynyt. Pah. Ja sitä ennen pelasi. Olihan mulla huoliakin, sähköjen/latauksen kanssa ja sytkän kipinän/puolan kanssa. Ja välillä molempien yhtäaikaa !!!
se muuten alkoi jo syömään miestä.
Ihan lähiaikoina rykäsen tänne sen myynti ilmonkin. Kuvien/kuvan heitto tänne ei kai meekään ihan osta vaan, vai ?