Royal Enfield Finland Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi |
|
| Kunkkutie 2013 | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kunkkutie 2013 Ke Heinä 10, 2013 3:22 pm | |
| Lauantain lähtöaika muutetaan klo 10ksi, että ei tule kiire tien päällä. Vaihdettu tieto myös ensimmäiseen viestiin.
Siis LAUANTAI, eli päiväajelu Porvoosta Porvooseen.
Viimeinen muokkaaja, Meteor53 pvm Ke Heinä 10, 2013 10:29 pm, muokattu 1 kertaa |
| | | Justax Jäsen
Viestien lukumäärä : 87 Join date : 25.03.2010
| Aihe: kunkkutie 2013 Ke Heinä 10, 2013 5:38 pm | |
|
Moi !Justax Kajaanista on Porvoossa leirintä alueella !
| |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Mukana Ke Heinä 10, 2013 7:12 pm | |
| Minä lähden jo huomenna Turusta Loimaalle. Lauantaina sitten Kaitsun karavaanissa paikan päälle. Hienoa päästä Porvooseen ;-) Kotimatkalla sitten hieman geokätköilyä ja hitaasti Turkua kohti. |
| | | keitere
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 13.01.2010 Paikkakunta : Keitele
| Aihe: Vs: Kunkkutie 2013 Ke Heinä 10, 2013 8:00 pm | |
| Kyllä olis mukava pystyä osallistumaan mutta
Aina on jotakin tullut luvattua ja se tietenkin sitten osuu just samaan aikaan tällaisten menojen kanssa. Kiva olis nähdä jajitovereita ihan elävillä silmillään. Jonain vuonna varmaan onnistun lähtemään. | |
| Aihe: CD-levyjä Pe Heinä 12, 2013 11:48 am | |
| Hei! viime hetken huuto: ottakaa nyt jotain cd-levyjä mukaan Kunnon ghettoblasteri löytyy, mutta cd-levyjä kun ei tahdo löytyä (olen just muuttanut) … EDIT: viritämme myös Spotify-tietsikka-ja-luentosalipoppikoneen, mutta hyvä jos on vaihtoehtoja jos se tekniikka ei halua tehdä yhteistyötä… |
| Aihe: Kiitos! Su Heinä 14, 2013 9:02 pm | |
| Kiitos kaikille osallistujille! Hieno viikonloppu! Mulla oli illalla sellaiset vieroitusoireet (ajamisesta!), että piti heittää vielä iltalenkki, yhtä paljon soratietä kuin asfalttia. http://goo.gl/maps/nlLNr… ai niin, matkan varrella oli Kimonböle, missä se '38 Royal kuulemma seisoo unohdettuna. Mutta näin siellä aivan liian monta hylättyä taloa, pitää saada opas mukaan |
| Aihe: Vs: Kunkkutie 2013 Su Heinä 14, 2013 9:22 pm | |
| Kiitokset Steffe ja Keijo, oli hienot kemut. Kaikki meni nappiin säätä myöten.
Hienoa, että meitä oli niinkin monta taas kokoontuneena. Ensi vuonna 25.7. ja menemme itään. Matti on luvannut järjestellä ja luultavasti paikka on Anjalankoski.
Loimaan letkan kotimatka meni rauhallisesti ja ilman ongelmia. Pekka oli kuulema kastunut, kun kiersi vähän pidemman kautta takaisin.
|
| | | Justax Jäsen
Viestien lukumäärä : 87 Join date : 25.03.2010
| Aihe: Kunkkutie 2013 La Heinä 20, 2013 12:01 am | |
| Kiitokset tapahtumasta kaikille ! Joku unohti GT tiekartan.Mulla tallessa,palautan osoitteen saatua omistajalle ! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Kunkkutie 2013 | |
| |
| | | | Kunkkutie 2013 | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|