Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mielenkiintoinen opetusvideo

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Sabe




Viestien lukumäärä : 105
Join date : 11.08.2010
Paikkakunta : Kirkkonummi

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeKe Kesä 06, 2012 6:28 pm

Tiedä sitten onko sopivaa laittaa linkkejä tuubi videoihin, mutta tämä oli kyllä niin mielenkiintoinen uutuus että ehkä on aiheellista tällä kertaa.
Videossa on siis intialainen koneremontti, itseä kiinnosti erikoiset työtavat jotka on monessa kohtaa aika suoraviivaisia.
Äänimaailma taustalla on myös mielenkiintoinen, kovasti tuntuu olevan äänitorvi tärkeä varuste.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojje

Jojje


Viestien lukumäärä : 277
Join date : 14.01.2010
Paikkakunta : Turku

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeKe Kesä 06, 2012 7:35 pm

Tässäpä video minun makuuni!
Todellista rasvaista hard corea, jossa touhuttiin meisselit paljaina!
Vakavasti puhuen: ammattimiehet ei tarvitse kaikkia hienoja työkaluja, kokemus näkyy toiminnassa. Vain tarpeellinen puretaan ja tiivisteitäkin varjellaan.
Erikoisempi tuo kotimarkkinoiden Electra.
(Omalle Electralleni kuuluu sikäli huonoa, että mekaanikko, jolle vein kampiakselin, sai perjantaina sydänkohtauksen ja vietiin suoraan leikkaussaliin...)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jojjek/
petrij

petrij


Viestien lukumäärä : 17
Join date : 01.02.2010

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeTo Kesä 07, 2012 8:26 am

- Turha tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä ja riittävän iso ruuvari pajan
tärkein työkalu. Tuon moottori/aski paketin poismuljautuksen rungosta olisivat vielä saaneet näyttää hidastettuna, mulla se on ollu aina remontin tuskallisin vaihe...tai siis sen takaisin laitto.

PJ
Takaisin alkuun Siirry alas
marsep




Viestien lukumäärä : 22
Join date : 02.02.2012
Paikkakunta : Hämeenlinna

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeTo Kesä 07, 2012 2:26 pm

Kyllä kuulostaa äänimailma tutulta. nimimerkillä 6kk ja 1000km intiassa ajaneena. Siellä varmasti menee hyvin torvitehtailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojje

Jojje


Viestien lukumäärä : 277
Join date : 14.01.2010
Paikkakunta : Turku

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeTo Kesä 07, 2012 8:12 pm

Moottorin noston olisin tosiaan nähnyt.
Konstikasta oli: ajattelin juuri hakea toisen käsiparin avuksi kun päätin yrittää vielä kerran, ja se jotenkin suostuikin tulemaan pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jojjek/
Sabe




Viestien lukumäärä : 105
Join date : 11.08.2010
Paikkakunta : Kirkkonummi

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimeTo Kesä 07, 2012 9:00 pm

Itse olen käyttänyt bilteman hydraulista mp nosturia, tuote numero 82414.
Maksaa tietty 129 euroa joten ei ihan yhtä nostoa varten varmaan kannata hankkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jojje

Jojje


Viestien lukumäärä : 277
Join date : 14.01.2010
Paikkakunta : Turku

Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitimePe Kesä 08, 2012 6:31 pm

Minulla on sama Bilteman laite, (tosin ennen se maksoi jotain 80€ ja pullotunkki meni vaihtoon...) Mut silti se pujottaminen oli jotenkin hankalaa. Painavempiakin olen kehtorungoista nostellut ihan käsivoimilla...
Mutta jos pitää vaikka takapyörä irrottaa, niin Bilteman nosturilla pyörä nousee kivasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/jojjek/
Sponsored content





Mielenkiintoinen opetusvideo Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenkiintoinen opetusvideo   Mielenkiintoinen opetusvideo Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mielenkiintoinen opetusvideo
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: