Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi

PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Owner´s manual

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Justax
Jäsen
Jäsen

Viestien lukumäärä : 87

Owner´s  manual Empty
ViestiAihe: Owner´s manual   Owner´s  manual Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 3:48 am

Moi taas ! Minä luulin Royal Enfieldin olevan samallaisia meidän sivustojen takia ! Totuus olikin kuninkaantien tapahtumassa nähtynä erillainen ! Oliko yhtäään samannäköistä pyörää paikalla ? Minä sain ostaessa pyörän Owner`s manualin jossa kansilehden käännyttyä oik. alareunasssa löytyy teksti Jan.2000 ! Manualin mukaan mun pyörä on Bullet 500 ja toisissa paikoiossa tätä Sanotaan Klassikko 500 E ! Tankissa lukeee Enfield,rek Otteessa Royal Enfield ! En tiedä miten esim. johdotukset eroavat vuosimallien ja tyyppien mukaan mutta eikö neuvoa kysyvä vois tarkentaa mistä pyörästä on kysymys,näin välttyttäis mahdollisista vääärinkäsityksistä ! Asiasta toiseen, eipä oo monta upeepaa moottoriria ulkonäytään kuin Enfield Tv-Justax
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

Owner´s  manual Empty
ViestiAihe: Vs: Owner´s manual   Owner´s  manual Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 4:27 am

Eri maiden markkinointiin tarkoitetut erilaiset kauppanimet saattavat aiheuttaa hämmennystä, vaikka kyseessä onkin pohjimmiltaan yksi sama malli. Vain moottorien ja vaihteistojen mallit sekä sähköistys vaihtelevat. Toisaalta jokainen Bullet onkin yksilöllinen. Se on se harrastuksen juju.
Cool
Justax
Jäsen
Jäsen

Viestien lukumäärä : 87

Owner´s  manual Empty
ViestiAihe: Owner´s manual   Owner´s  manual Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 5:11 am

Moi ! Puhut asiaa ! Mutta kun sun pyörässä on ongelmia niin ettkö sinäkin ole tyytyväinen niihin neivoihiin joita saa niiltä henkilöiltä joilla on ollut täysin samaillainen pyörä ! Ei se markkina nimi meille merkkaa kunhan se on Royal Enfield ! Tv- Yks pyttynen rulaa ! Justax
Vierailija
Vierailija

Owner´s  manual Empty
ViestiAihe: Vs: Owner´s manual   Owner´s  manual Icon_minitimeSu Toukokuu 15, 2011 12:26 pm

Niin, minulla on ollut ongelmia, siksi olen kysynyt neuvoja tovereilta ja aina on auttanut minua. :-)
Sponsored content

Owner´s  manual Empty
ViestiAihe: Vs: Owner´s manual   Owner´s  manual Icon_minitime

Owner´s manual
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» RE owners manual tms. myydään

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa