Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Haave toteutui

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Masa
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeLa Toukokuu 07, 2011 8:53 am

morjes
sain ostettua bulletin kaverilta joka on ajanut pari vuotta trumpalla törmätiin ja kysyin mitä teet Bulletilla kun sen on veke rekisteristä , sanoi ehkä myyn kysyin hinnan ja saman tien tehtiin kaupat , nyt vein pyörän satlementti yhdistyksen opetuskorjaamolle täällä stadissa , käyvät sen läpi, itse duunasi melkein 30 v prätkiä autoja mutta nyt vaan haluaisin ajaa , katsotaan kun fillari on ollut mulla jokin aika niin tekeekö mieli "ropaamaan ", sen verran on intoa että nettiä roplaa koko ajan ja hakee tietoja ,juttuja Bulleteista , hyviä korjaus opaskirjoja ainakin tuntuu olevan ,ainoo haitta puoli on heikko enklantti , eli jos tietää suomen kielistä käsikirjaa kiitos vinkistä
T Masa
Takaisin alkuun Siirry alas
Matti




Viestien lukumäärä : 37
Join date : 13.01.2010

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeLa Toukokuu 07, 2011 6:47 pm

Masa kirjoitti:
morjes
sain ostettua bulletin kaverilta joka on ajanut pari vuotta trumpalla törmätiin ja kysyin mitä teet Bulletilla kun sen on veke rekisteristä , sanoi ehkä myyn kysyin hinnan ja saman tien tehtiin kaupat , nyt vein pyörän satlementti yhdistyksen opetuskorjaamolle täällä stadissa , käyvät sen läpi, itse duunasi melkein 30 v prätkiä autoja mutta nyt vaan haluaisin ajaa , katsotaan kun fillari on ollut mulla jokin aika niin tekeekö mieli "ropaamaan ", sen verran on intoa että nettiä roplaa koko ajan ja hakee tietoja ,juttuja Bulleteista , hyviä korjaus opaskirjoja ainakin tuntuu olevan ,ainoo haitta puoli on heikko enklantti , eli jos tietää suomen kielistä käsikirjaa kiitos vinkistä
T Masa
Minulla on 1997 mallisen Ensakan mukana tullut "omistajan käsikirja". Siinä on yllättävän paljon säätöarvoja ja ohjeita vihertävälle Enskailijalle. Jos tunnet tarvetta moisen hyödyntämiseen voin kyllä kopsata vihkosen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Jelppiä   Haave toteutui  Icon_minitimeLa Toukokuu 07, 2011 8:40 pm

Nii. Tietty kun kysyy täällä, niin apua löytyy melkein kielellä kun kielellä :-)

Mulla ittellä taas on heikko näpyttelytaito, niin mieluumin puhun puhelimessa kun väsään Päätalomaista saagaa miten roplataan. Mulle saa aina soittaa jos on asiaa ja vaikka ei oliskaan.

Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieras
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeLa Toukokuu 07, 2011 9:49 pm

Niin,on "tietäjiä" ja tietäjiä,valitse niistä sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Tietoa   Haave toteutui  Icon_minitimeLa Toukokuu 07, 2011 10:57 pm

ATK-hommia tehneenä mieluumin tiedän luulevani kuin luulen tietäväni. Nämä vempeleet kun on sellaisia, että keksivät ihan uusia juttuja, eikä mikään koskaan ole kovin selvää. Kokeilemalla yleensä löytyy joku konsti. Hermot voi mennä, mutta silloin on parempi, että ottaa aikalisän ja jatkaa kun on höyryt päästetty.

Kukaan ei ole täydellinen, minä kaikkein vähiten. Enkä loppujen lopuksi tiedä mistään mittän, vain arvailen ja käytän kaiken tuurini näihin. Ilmankos en ole lotosta mitään voittanut :-)


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
AngryMan




Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.01.2010

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 9:25 am

Vieras kirjoitti:
Niin,on "tietäjiä" ja tietäjiä,valitse niistä sitten.
Näinhän juuri kannattaa kommentoida ihmiselle joka tarjoaa asiantuntemustaan ja apuaan ilmaiseksi. Puskista kannattaa aina huudella, eikös????

Takaisin alkuun Siirry alas
johnjam
Jäsen
Jäsen
johnjam


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 14.01.2010

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 10:30 am

Olen saanut tältä palstalta ja porukalta hyviä ohjeita ja ennen kaikkea kannustusta, että kokeilemalla ja hieman pohtimalla ongelmat pakkaavat kuitenkin selkiämään. Nämä pyörät ovat alkuaankin yksilöitä ja moniin ovat edelliset omistajat tehneet vielä omia virityksiään. Uudessa pyörässä on takuu, jonka puitteissa toimitaan, mutta vanhemmassa pääsee terve uteliaisuus lisäämään tutkijan tietämystä. Omatoiminen korjaus ja asentaminen auttaa parhaiten ymmärtämään kokonaisuuden toimintaa. Melkein tekee mieli viitata Pirsigin filosofiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Amalin taikaa   Haave toteutui  Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 12:17 pm

Joo. Aina sitä keksii uusia konsteja, kun kokeilee. Luulin että Amal pitää aina tulvittaa, että saa myllyn käyntiin. Kokeilemalla keksin kuitenkin uuden ja dramaattisemman käynnistyksen. Kun kaasarin tulvittaa ja antaa sitten hanaa, niin käynnistyminen on rääkäisy. Toinen konsti on pistää huikkaluisti kiinni ja parilla potkaisulla sa aikaiseksi köhinää ja yskimistä josta sitten käynnistyy, kun hiukan avaa huikkaluistia :-)

Varmistuksen vuloksi voipi sitten vielä potkaista pari kertaa tyhjää samoin kuin Micarbilla käynnistäessä, niin saa enskan käynnistämisen vaikuttamaan taas salatieteeltä paremman näiköisen sukupuolen edustajien silmissä :-D

Ja joo. Puskista on helppo huudella. Pistäkää nimenne alle jos olette motoristeja ja myöskin käyttäydytte niin, tuollainen on juoruakkojen juttuja ja sellaiseksi jää.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
AngryMan




Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.01.2010

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 6:09 pm

Meteor53 kirjoitti:

Ja joo. Puskista on helppo huudella. Pistäkää nimenne alle jos olette motoristeja ja myöskin käyttäydytte niin, tuollainen on juoruakkojen juttuja ja sellaiseksi jää.


Kaitsu

Erityisesti siksi, että Meteor53 eli Kaitsu on sekä taitava käsistään, fiksu ja filmaattinen että myöskin teiden herrasmies, joka auttaa aina kaikkia kyselemättä ja ilolla. Tällaisen ihmiesn avuntarjouksiin kehoittaisin suhtautumaan kiitollisuudella. Kuten ylensäkin jos joku tarjoutuu auttamaan on kohteliasta kiittää ja kumartaa.
Angry Man elikkäs Lauri
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeSu Toukokuu 08, 2011 8:44 pm


Ja joo. Puskista on helppo huudella. Pistäkää nimenne alle jos olette motoristeja ja myöskin käyttäydytte niin, tuollainen on juoruakkojen juttuja ja sellaiseksi jää.Niin,ehkä olen motoristi ehkä en.Ehkä jotain tiedän,ehkä en.Ainakaan sitä en tiedä miten olen viitannut Kaitsun tietoihin tai tietämättömyyteen.Enempi tuo viittaukseni on osoitettu noille hevosmiesten tietotoimistoille ja Esson baareissa kokoontuville kaikkitietäville.Ja kyllä,otan haasteen vastaan jos aletaan tekniikasta keskustelemaan.Koska tavataan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeTi Toukokuu 10, 2011 1:35 pm

AngryMan kirjoitti:

Erityisesti siksi, että Meteor53 eli Kaitsu on sekä taitava käsistään, fiksu ja filmaattinen että myöskin teiden herrasmies, joka auttaa aina kaikkia kyselemättä ja ilolla. Tällaisen ihmiesn avuntarjouksiin kehoittaisin suhtautumaan kiitollisuudella. Kuten ylensäkin jos joku tarjoutuu auttamaan on kohteliasta kiittää ja kumartaa.
Angry Man elikkäs Lauri

Kyllä. Juuri tuosta syystä minä olen hyvin kiitollinen Kaitsulle, Viltsulle ja muille bulletismia harrastaville herrasmiehille. Vastikkeeksi avulle minä olen lahjoittanut herrasmiehille joitain isojakin osia ilman rahanpyyntöjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Juoruilusta.   Haave toteutui  Icon_minitimeTi Toukokuu 10, 2011 3:39 pm

Tämä nyt taas menee off-topicia, mutta menköön.

Kiitokset Patulle niistä kaikista tunneista jotka on jaksanut kuunnella kyselyitä milloin mistäkin. Sekä niistä osista jotka olen saanut. Siinä on mies joka tuntee vehkeet ja tietää viat, niiden etsinnän.

Edellämainitun vuoksi annan itsekin mielelläni puhelintukea, jos sitä joku tarvitsee. Vastailen kysymyksiin jos osaan, paljon on vielä opittavaa, ennenkuin voin edes sanoa, että tietäisin jotain. Enska opettaa nöyryyttä ja ilman Patun neuvoja olisin edelleen jossain tienposkessa ihmettelemässä.

Tällä palstalla on tekijöitä laidasta laitaan. Joistakin voi tuntua pilkunviilaikselta se, että korjaa pyörän aina mieluiten alkuperäiseen uskoon, kun voi mennä mistä on aita matalin. Ymmärrän hyvin kiusauksen ja tappelen sitä vastaan aika ajoin. Useimmiten on kuitenkin parempi tehdä homma kunnolla, muuten voi kaduttaa jälkikäteen.

Esson baarissa tosiaan törmää kaikkitietäviin, joilla aina on ollut Rojali joskus aikanaan. Herää kysymys, että miksi sitten ei ole enää, jos kerran osaa niin hyvin kaikki niksit?

Tämän kevään aikana on selvinnyt taas yksi asia ja se on se kuinka paljon voi talvihuollon laiminlyönti tehdä kiusaa. Oppirahat oli siitäkin maksettava.

Japanialaisella en aja, Norttiin ei o rahaa, ajan siis Rojalilla.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
AngryMan




Viestien lukumäärä : 67
Join date : 22.01.2010

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeTi Toukokuu 10, 2011 7:26 pm

patu kirjoitti:

Ja joo. Puskista on helppo huudella. Pistäkää nimenne alle jos olette motoristeja ja myöskin käyttäydytte niin, tuollainen on juoruakkojen juttuja ja sellaiseksi jää.Niin,ehkä olen motoristi ehkä en.Ehkä jotain tiedän,ehkä en.Ainakaan sitä en tiedä miten olen viitannut Kaitsun tietoihin tai tietämättömyyteen.Enempi tuo viittaukseni on osoitettu noille hevosmiesten tietotoimistoille ja Esson baareissa kokoontuville kaikkitietäville.Ja kyllä,otan haasteen vastaan jos aletaan tekniikasta keskustelemaan.Koska tavataan.


Hyvä Patu!
Kunnon mies kehtaa omalla nimellään jutella.
Ja kiva kun oot palannut tänne!

Mutta en kai mä sua täs tölväissyt? Vahingossakaan? Mulla nous kovasti karvat pystyyn kun joku nimimerkki "vieras" tulee kommentoimaan hyvää hyvyyttään neuvojia.

Rok on, hyviä kilometrejä!
Angry man
Takaisin alkuun Siirry alas
keitere

keitere


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 13.01.2010
Paikkakunta : Keitele

Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitimeTi Toukokuu 10, 2011 8:21 pm

Minä profiloidun oikein mielelläni vastaanottavien kastiin, kun on kyse tekniikasta. Etenkin sähköstä, josta tiedän melkein vain sen, että se on sinistä ja se sattuu. Ja pääsee joskus karkuun. Todennäköisesti se on tehty savusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Haave toteutui  Empty
ViestiAihe: Vs: Haave toteutui    Haave toteutui  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Haave toteutui
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Foorumilaiset-
Siirry: