| Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 7:53 pm | |
|
[Mode-edit: Splittasin tämän viestin omaksi ketjukseen joogaketjusta.
Admin]
Viimeinen muokkaaja, patu pvm Su Maalis 13, 2011 6:14 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
AngryMan
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 22.01.2010
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 8:53 pm | |
| Josko pidettäisiin tää foorumi politiikkavapaana moponropaajien palstana? Käviskö kaikille? | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 8:54 pm | |
| Häivyn siis täältä vääräuskoisena paskana,kiitos kaikille joogaajille |
|
| |
AngryMan
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 8:56 pm | |
| - patu kirjoitti:
- Häivyn siis täältä vääräuskoisena paskana,kiitos kaikille joogaajille
Näinhän mä en suinkaan pyytänyt, enhän? Me arvostetaan Patu varmasti kaikki sun kommentteja tällä palstalla, oot taitava måpåmies. Eli et ny lähtis kuitenkaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 8:58 pm | |
| Eiköhän noita taitajia mua parempia tule mamujen mukana,parempi näin. |
|
| |
Admin
Viestien lukumäärä : 52 Join date : 12.01.2010 Paikkakunta : Keitele
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 9:00 pm | |
| Jos politiikkaa on pakko täälläkin käsitellä, niin sitä käsitellään vain ja ainoastaan tässä topicissa. Henkilökohtaisesti en pidä poliittisista väännöistä, koska ne johtavat yleensä riitelyyn.
| |
|
| |
AngryMan
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 9:08 pm | |
| Mä vielä sen verrran haluan Patulle sanoa, että millään tavalla en sua vastaan Patu ole ollut tässä hyökkäämässä. Kommentoin jo sulle toisaalla, että mä en puutu millään lailla sun poliittisiin periaatteisiin tai mielipiteisiin. Ihan vapaasti saat olla juuri sellaista mieltä kuin olet. Sääli, että sulle oli liian kova pala se, että en kovasti tykkää Perussuomalaisista puolueena.
Jos Patu sulle oli liikaa se, että pyysin että mun seinälleni ei Naamakirjassa kirjoiteltaisi epäkorrekteja ja loukkaavia tekstejä (itse asiassa erästä toista naamakirjakaveriani kohtaan) niin en kyllä ymmärrä miten se estäisi sua olemasta Enfield- foorumin toiminnassa mukana.
Mä nyt vielä kerran toistan, että älä mee, täällä arvostetaan sun ropaustaitojasi ja näkemystäsi. Lauri AngryMan | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 9:09 pm | |
| Loppuu mun osalta tähän niinku muukin höpinä täällä.Anteeksi kaikilta maailman syleilijöiltä että ajattelen isänmaallisesti.Varmaan herra Angry osaa auttaa ongelmissanne minua paremmin,mitä ikinä lienevätkin.Joka tapauksessa minä häivyn nyt häiritsemästä rauhaanne. |
|
| |
Sabe
Viestien lukumäärä : 105 Join date : 11.08.2010 Paikkakunta : Kirkkonummi
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 9:40 pm | |
| Sen enempää puuttumatta aiheeseen suuntaan tai toiseen tavallaan ihmettelen miksi ja koska isänmaallisuudesta ja oman kansan puolustamisesta ja suosimisesta on tullut kirosana suomessa. Vähän sama kuin jos joku tulisi kotiisi vieraana riehumaan ja sille ei saisi sanoa että painuhan kuule sinne mistä tulitkin. Ugh, olen puhunut, enkä tosiaan jatka vääntöä. | |
|
| |
Jojje
Viestien lukumäärä : 277 Join date : 14.01.2010 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu La Maalis 05, 2011 10:44 pm | |
| Poliittiset, maailmankatsomukselliset ja muut sellaiset asiat ovat sen verran monimutkaisia, että niiden käsitteleminen nopeatempoisilla nettifoorumeilla on vaikeaa. Aina tahtoo tulla väärinkäsityksiä. Näistä on mielestäni parempi keskustella muualla. Ajan kanssa. Moottoripyörät ovat sentään vain koneita, ja niidenkin kummallisuuksista riittää yllättävän paljon kirjoittamista. Ja siitäkin jo voi tulla erimielisyyksiä. Ja eikös se ole kiva, että eri tavoin ajattelevatkin ihmiset voivat löytää jossain kohtaa sen yhteisen sävelen, vaikkapa moottoripyöräilyn parista. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu Su Maalis 06, 2011 4:46 am | |
| Minä en keskustele politiikasta ja uskonnosta. |
|
| |
johnjam Jäsen
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 14.01.2010
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu Su Maalis 06, 2011 1:53 pm | |
| Sananvapaus on arvokas asia. Muutamat keskustelunaiheet ovat kuitenkin vaarallisia, jos halutaan pysyä asiallisella tasolla ja kiihtymättä. Niiden kärkeen kuuluvat juuri sinänsä tärkeät asiat kuten politiikka ja uskonto. Olen oppinut, että keskustelen mainituista asioista vain niiden ihmisten kanssa, joiden maailmankatsomuksen jotensakin tunnen. Muiden kanssa keskustelen muista kiinnostavista ja innostavista asioista. Veneilijöiden kanssa puhun veneilystä ja moottoripyöräilijöiden kanssa moottoripyöräilystä. Koetan oppia enemmän kuuntelemaan, vaikka se onkin vaikeaa. Omia mielipiteitäni en tyrkytä, mutta asiatiedoista pidän kiinni. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Jaa Su Maalis 13, 2011 2:43 pm | |
| Taitaa olla niin, että aika monen meikäläisen pyöräkin on mamu, loppujen lopuksi :-)
Politiikan ovat pilanneet politikot ja siksi se haisee pahalle, ainakin omasta mielestäni. Se poliittinen valta, mikä on kertynyt tuolle valtaeliitille on myös sokaissut heidät ja tuonut myöskin ihmisen raadollisuuden esiin. Diktaturiassa on se hyvä puoli, että riittaa kun poistaa yhden ihmisen vallasta, niin meno muuttuu, mutaa järjestelmän juuriminen onkin toinen juttu ja demokratian huono puoli. Jos systeemiin haluaa muutosta, niin se ei onnistu kuin äänestämällä ja vaikka siellä joku päättäjä vaihtuukin, on kuitenkin systeemissä sisällä edelleen vanhan suunnan kannattajia torppaamassa uudistukset.
Niin tai näin, Arkadianmäellä on tonttulauma joka meille antaa lahjoina lakeja ja asetuksia, joita sitten noudattaa. Pahinta tässä on se että olemme vielä itse heidät sinne halunneet.
Niin tai näin, ulkona paistaa aurinko ja räystäät tippuu, se on kohta kesä.
|
|
| |
Jojje
Viestien lukumäärä : 277 Join date : 14.01.2010 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu Ma Maalis 14, 2011 6:00 pm | |
| (Yrittää heruttaa...)
Aika hieno ilma ulkona - taidan viedä roskat. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Niinpäs oli. Ma Maalis 14, 2011 6:46 pm | |
| Oli hieno ilma, mutta ehtoo tuli äkkiä ja tiet meni jäähän.
No, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti aurinkoakin :-)
|
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu | |
| |
|
| |
| Politiikkavääntö ja muu mielipiteen ilmaisu | |
|