Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Akkujuttuja

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
keitere

keitere


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 13.01.2010
Paikkakunta : Keitele

Akkujuttuja Empty
ViestiAihe: Akkujuttuja   Akkujuttuja Icon_minitimeTo Helmi 17, 2011 8:24 pm

Minkämoinen akku mahtuu Roitsun akkukoteloon? Juu voisin käydä katsomassakin, mutta en tarkene nyt. Aika laihan akun olivat laittaneet Intiasta mukaan, ja mikä pahinta, umpijäisen. Minä olisin mieluummin ottanut sellaisen, jossa on virtaakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Akkujuttuja Empty
ViestiAihe: Vs: Akkujuttuja   Akkujuttuja Icon_minitimeTo Helmi 17, 2011 9:23 pm

Minä muistelen, että Ennissä (-95) oli lyhyenleveä akku, kun taas Lierassa (-98) on pitkänkapea akku. Molempien jänniteluku on 12 volttia, mutta en muista molempien Ah-lukua, ehkä noin kuusi ampperituntia. Luulen, että dieselissä olisi huomattavasti suurempi Ah-luku.
Takaisin alkuun Siirry alas
keitere

keitere


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 13.01.2010
Paikkakunta : Keitele

Akkujuttuja Empty
ViestiAihe: Vs: Akkujuttuja   Akkujuttuja Icon_minitimeTo Helmi 17, 2011 9:32 pm

Eiku tuohan onkin hapotettava akku, siis toimitettu kuivana! Ei siis ole pilalla niinkuin pelkäsin. Kovin iso ei Dieselin akun tarvi olla kun virtaa ei tarvita starttimoottorillekaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Akkujuttuja Empty
ViestiAihe: Vs: Akkujuttuja   Akkujuttuja Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Akkujuttuja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: