Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi

PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Badding Somerjoen roitsu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Badding Somerjoen roitsu Empty
ViestiAihe: Badding Somerjoen roitsu   Badding Somerjoen roitsu Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 8:37 pm

Minä olen nähnyt valokuvan Rauli "Badding" Somerjoen moottoripyörästä sivuprofiilina jostakin lehdestä kauan sitten ja tunnistanut RE G350:ksi moottorin muotojen ja jäykän rungon perusteella. Eilen minä yritin etsiskellä pyörän kuvia netistä, mutten onnistunut enempää kuin yhden kuvan edestä kuvattuna. Se lienee "Paratiisi"-levynkannessa.
Rekkari on vähän epäselvä, mutta se lienee AE-288, -289, -298 tai -299.

Badding Somerjoen roitsu 7486701.t

Klikkaa kuva suuremmaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Badding Somerjoen roitsu   Badding Somerjoen roitsu Icon_minitimePe Helmi 11, 2011 9:10 pm

"Nuori rakkaus" on toi sinkku minkä kannes toi kuva on. Toisella puolella kipale "Ja rokki soi".
Sabe

Viestien lukumäärä : 105

ViestiAihe: Vs: Badding Somerjoen roitsu   Badding Somerjoen roitsu Icon_minitimeLa Helmi 12, 2011 7:53 pm

Mielestäni se on AE-288. Tekstiviestillä ei saa enää tuota rekisteritietoa kun se ei varmaan enää ole olemassa, mutta varmasti soittamalla AKEn palvelunumeroon tiedot voisi vielä löytyä. Siis jos asia alkaa niin paljon häiritsemään, pyörä kun ei välttämättä ole raulin vaan valokuvaajan veljenpojan tyttöystävän veljen. Sekin toki selviäisi rekisteritiedosta.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Badding Somerjoen roitsu   Badding Somerjoen roitsu Icon_minitime

Badding Somerjoen roitsu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Moottorin rakennus -kysely
» Näyttelijä Jay Lenon roitsu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Yleinen jutteluosio-
Siirry: