| MP-11 näyttelyyn | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: MP-11 näyttelyyn Ma Tammi 17, 2011 6:56 pm | |
| Eli kuka on tulossa.Yritin tonne toiminta-osioon tätä uutena aiheena,yllättäen ei onnistunu. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Ma Tammi 17, 2011 11:55 pm | |
| Minäkin meinaan käväistä MP11-messussa. Viime vuosina olen joutunut jättämään moottoripyöräilyyn liittyvät näyttelyt ja messut väliin, mutta nyt mp-kärpänen on purrut minua. |
|
| |
Matti
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 13.01.2010
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Ma Tammi 31, 2011 8:23 pm | |
| - Bulletisti kirjoitti:
- Minäkin meinaan käväistä MP11-messussa. Viime vuosina olen joutunut jättämään moottoripyöräilyyn liittyvät näyttelyt ja messut väliin, mutta nyt mp-kärpänen on purrut minua.
Miten olisi tapaaminen lauantaina puoliltapäivin Moto Italian osastolla kuten ennen vanhaankin oli treffit. | |
|
| |
Admin
Viestien lukumäärä : 52 Join date : 12.01.2010 Paikkakunta : Keitele
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Ma Tammi 31, 2011 9:05 pm | |
| Oli minullakin jo majoituskin varattuna, mutta jouduin perumaan reissun.
(on se kumma kun foorumi sorsii tuota Patua) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Ti Helmi 01, 2011 12:03 am | |
| Lauantaiaamupäivä sopii oikein hyvin, mutta tungos on silloin kovimmillaan. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Ti Helmi 01, 2011 2:32 pm | |
| - Admin kirjoitti:
- Oli minullakin jo majoituskin varattuna, mutta jouduin perumaan reissun.
(on se kumma kun foorumi sorsii tuota Patua) Mää olen tottunu elämässäni tompotteen,ei hättää. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Pe Helmi 04, 2011 7:41 pm | |
| Kaksi Roitsua oli näytillä Moto-Italian osastolla. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn La Helmi 05, 2011 11:21 pm | |
| Minä olen todellakin käynyt messuissa, mutten onnistunut saada ketään bulletisteista tai muistakin tuttavamotoristeista kiinni. Kiersin messuja pikaisesti katsellen vain kiinnostavimpia merkkejä, kuten RE, Trumppa, HD ja uutuus-jenkki Victory, ennenkuin väentungos alkoi ahdistaa minua ja ulos oli päästävä pikaisesti. Näytteillä olleet uutuus-Bulletit ovat toki hienoja ja uusiaikaisia, mutta minua ei kiinnosta. Nehän ovat vain uus-Bulleteita ja HD Sporty-883:n puolikkaita. Vanha kunnon patarauta-Bullet vie voiton. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Su Helmi 06, 2011 6:53 am | |
| Totta virkat.Vapaapolkimen mukana Rojusta hävis paljon sitä jotain.Noissa nykypyörissä ei paljon vanhaa Enskaa enää ole. |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Su Helmi 06, 2011 10:56 am | |
| Totta puhut. Ei vapaapoljinta, ei kiksipoljinta. Pieni kipinä vaan tosta starttinappulasta ja kone herää eloon, jos akku vaan kestää. Liikennevaloissa haeskellaan ja sekoillaan vasemman jalan vapaavaihteen kanssa.
Viimeinen muokkaaja, Bulletisti pvm Su Helmi 06, 2011 12:15 pm, muokattu 1 kertaa |
|
| |
johnjam Jäsen
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 14.01.2010
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn Su Helmi 06, 2011 12:08 pm | |
| Eilen puoliltapäivin 12.15 - 12.35 ei näkynyt tuttuja MotoItalian osastolla. Näyttivät pyörämme kallistuneen hinnaltaan - liekö rupian kurssi noussut? Lisäksi Veteraaniosastolla oli Pasin entinen ruotsalaispoliisien vanha twin korokkeella komeasti. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Näyttely Su Helmi 06, 2011 6:16 pm | |
| Eikka oli nähnyt Matin MotoItalian osastolla, olivat varttiayli kahteentoista ja katselivat sitten näyttelyä. Itse en jaksanut lähteä tungokseen...
|
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Dnieprillä Talwiajoissa Su Helmi 06, 2011 10:23 pm | |
| Minä olin Saarijärvellä Talwiajoissa, muuten olisin ollut messuilla. Kahdesti nurin ukrainalsella nastavapaalla virtahepolla, mutta ei pahempia vaurioita. Jääradalla sentään pysyin pystyssä. Päivän saldo 160 kilsaa ja mahtava olo |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: MP-11 näyttelyyn | |
| |
|
| |
| MP-11 näyttelyyn | |
|