Royal Enfield Finland Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi |
|
| Annettiin katu-uskottavat laukut | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Annettiin katu-uskottavat laukut To Marras 25, 2010 10:10 pm | |
| Hitchcockin numero 92502 kaksi sivulaukkua. Kaupantekijäisinä tarjoan kahvit. EDIT: Kuva täällä: http://www.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-frame-luggageEhtona, että hakee itte tuolta tallin hyllyltä. Paikattu ja kursittu monta kertaa, nähneet aika monta mailia. Rasvaamalla ihan käyttökuntoiset. Eka joka siunaantuu hakemaan, saa. Enkä varaile kenellekään. EDIT: Jari kävi ja vei. Unohti juoda kahvit ja niin minäkin :-) Kaitsu
Viimeinen muokkaaja, Meteor53 pvm Su Marras 28, 2010 2:33 pm, muokattu 1 kertaa |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Pe Marras 26, 2010 6:55 pm | |
| Ettet vaa ol samanlaisii kassei luovuttamas mitä on tosa myynnis... |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Juu olen Pe Marras 26, 2010 6:58 pm | |
| Kyllä ne vissiin uutena näytti tuommosilta, kolme remmiä takana, millä pistetään kiinni.
Tuu hakeen pois jos tarttet.
|
| | | Jari Nieminen Jäsen
Viestien lukumäärä : 37 Join date : 17.03.2010 Paikkakunta : Punkalaidun
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Su Marras 28, 2010 6:26 pm | |
| Kiitos vielä Kaitsulle laukuista.Putsattuina aivan hyvän näköiset. Juodaan kahvit joskus toiste. | |
| Aihe: Kaffetta. Su Marras 28, 2010 7:03 pm | |
| Jep, jos ei aikasemmin, niin sitten Kunkkutiellä :-)
Hyvä, että menivät käyttöön, ei tuommoisia raahti pois heittää ja hyllyllä vievät tilaa.
|
| | | keitere
Viestien lukumäärä : 227 Join date : 13.01.2010 Paikkakunta : Keitele
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Su Marras 28, 2010 8:21 pm | |
| Onpas mukava huomata, että joskus joku ihan vaan ilmaiseksi luopuu tavarasta, jota ei tarvitse. Olen sen verran mystikko, että voin veikata hyväntahtoisen eleen palautuvan muodossa tai toisessa tuplasti takaisin, joskus, jollakin tavalla. Kannattaa antaa hyvän kiertää. | |
| Aihe: Toivottavasti niin. Su Marras 28, 2010 8:29 pm | |
| No. Mun mielestä ne oli niin kamalassa kunnossa, etten kehdannut niistä mitään pyytää.
Aika usein on käynyt niin, että joku osa on itselle ylimääräinen ja kaverilla taas on tarve sille, vaihtarina saa jotain sellaista, mitä sitten itse tarttee.
Yhden moporomuttamon omistajan sanoin: "Tarpeetonta mp-osaa ei ole." :-)
|
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Ma Marras 29, 2010 3:02 pm | |
| Katu-uskottavuus hävis pesus.Voi teitä. |
| | | johnjam Jäsen
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 14.01.2010
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Ti Marras 30, 2010 11:37 am | |
| Olen lukenut mp-kamakataloogeista, että katu-uskottavuus tulee nahkahapsuista ohjaustangon päissä. Ainakin. Kerron kuitenkin esimerkin kesältä näin talvipakkasten ratoksi: Paikallisen S-marketin pihalle oli parkkeerattu HD-chopper. Lähes polkupyörän pyörä eturenkaana, takana mahtava munkki. Pisaratankkiin maalattu maisema Villistä Lännestä. Kaiken kruunasi peiliin nostettu kypärä, jossa oli kiinnnitettynä värikkäitä sulkia kuin inkkaripäällikön päähineessä. Katu-uskottavuutta ei lainkaan, preeriauskottavuutta kybällä! | |
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut Ti Marras 30, 2010 2:50 pm | |
| Joulukuuset on asia erinäs. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Annettiin katu-uskottavat laukut | |
| |
| | | | Annettiin katu-uskottavat laukut | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |