Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi

PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Admin

Admin

Viestien lukumäärä : 52

Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Empty
ViestiAihe: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 9:11 pm

Koska foorumi on ihkauusi, se on varsin kevytrakenteinen. Tänne voisi heittää vinkkejä mahdollisista parannuksista. Kunhan ette mahdottomia vaadi, silloin pitää löytää joku nörtti näihin hommiin, mikä olisikin suotavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://enfield.palstani.com
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Ostetaan, myydään ja varastetaan   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 9:23 pm

Moikka.

Tuo nyt tietty pitää olla, vaikka välillä löytääkin jotain VMPK:n palstalta.

Kaitsu
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 9:26 pm

No tosiaan. Laitetaan.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Jaahas   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 9:33 pm

Ei sitten ihan tuo mun versio mennyt läpi Very Happy
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 9:37 pm

What a Face ei ihan siltään... Smile
Consta -60
Jäsen
Jäsen

Viestien lukumäärä : 32

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 10:36 pm

Minkäslaasta kuvagalleeriaa ootta ajatellu, meinaan jakoa. Mitenkä olis
Alkuperäiset
Rakennellut
Museoidut

vai oliskos jotain eri vuosikymmeniltä ja meinaattako jakoa Britti/Intia?
niin ja toivotavasti olis rajattu vain Royal Enfieldeille/Enfieldeille, vai?

muilla ajatuksia?

T:Consta 60
Consta -60
Jäsen
Jäsen

Viestien lukumäärä : 32

ViestiAihe: Linkkivinkki   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 10:38 pm

ja mitenkä olis linkki vinkki osasto

- mistä saa osia
- mistä tietoa
- ohjeita/käyttöohjeita

Consta 60
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 11:24 pm

Consta -60 kirjoitti:
Minkäslaasta kuvagalleeriaa ootta ajatellu, meinaan jakoa. Mitenkä olis
Alkuperäiset
Rakennellut
Museoidut

vai oliskos jotain eri vuosikymmeniltä ja meinaattako jakoa Britti/Intia?
niin ja toivotavasti olis rajattu vain Royal Enfieldeille/Enfieldeille, vai?

muilla ajatuksia?

T:Consta 60

Äkkiä katsoen tuohon galleriaan pystyy tekemään vain käyttäjäkohtaiset kansiot. Ja taitaapa olla kooltaankin rajoitettu. Outohan tämä on minullekin. Mutta jos jollakulla on ideaa, niin silvuplee.
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTi Tammi 12, 2010 11:26 pm

Consta -60 kirjoitti:
ja mitenkä olis linkki vinkki osasto

- mistä saa osia
- mistä tietoa
- ohjeita/käyttöohjeita

Consta 60

Miten olisi noille aiheille pyhitetty ketju tekniikka-osiossa?
Hese

Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Varmuuskopiot ja arkistot?   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 12:51 am

Kuten jo meililistallakin oli huolena, niin onnistuuko tästä mitenkään varmuuskopiot ja viestien arkistoinnit?

Listasta on näköjään ainakin 10 vuoden ajalta arkistot, joten ne sisältää valtavasti arvokasta informaatiota. Miten sama tiedon säilyminen turvataan täällä? Itse ainakin oon aina aika arvelevalla kannalla, kun tehdään foorumeita tällasiin vähän epämääräsiin ilmaispalveluihin.
Kuinka muuten päädyit juuri top-me:hen?

Kun kerran meililistakin oli omalla palvelimella, niin eikö fooruminkin olis syytä olla, jos sellaiselle oikeasti nähdään tarve?

confused
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 1:08 am

Hese kirjoitti:
Kuten jo meililistallakin oli huolena, niin onnistuuko tästä mitenkään varmuuskopiot ja viestien arkistoinnit?

Listasta on näköjään ainakin 10 vuoden ajalta arkistot, joten ne sisältää valtavasti arvokasta informaatiota. Miten sama tiedon säilyminen turvataan täällä? Itse ainakin oon aina aika arvelevalla kannalla, kun tehdään foorumeita tällasiin vähän epämääräsiin ilmaispalveluihin.
Kuinka muuten päädyit juuri top-me:hen?

Kun kerran meililistakin oli omalla palvelimella, niin eikö fooruminkin olis syytä olla, jos sellaiselle oikeasti nähdään tarve?

confused

Juu en pane vastaan. Toki, jos jostain löytyy parempi paikka... mutta se yleensä sitten myös maksaa. Kyllä minä olin näkevinäni tuolla hallintapaneelissa jotain varmuuskopiointiaihetta, mutta en päässyt siitä oikein käsitykseen. Olitko se sinä, joka oli halukas ylläpitohommiin? Voisin heittää oikeudet, jos.

Päädyin tähän ihan vaan siksi, että samalla alustalla on toiminut toinenkin, aika hiljainen tosin, foorumi ilman ongelmia vuoden verran. En minä näistä kovin paljoo ymmärrä mutta perustinpahan, kun sille tuntui olevan kannatusta.

Ei tuota tuskaa minulle, vaikka palataan vanhaan. Tosin tiedon etsiminen meililistalta on tuskaa, vaikka kaikki tallessa onkin. Ilman muuta paras olisi foorumi oikealla palvelimella, mutta silloin olisi ryhdyttävä varmaan jäsenmaksujen tielle?
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Varmuuskoiointi   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeKe Tammi 13, 2010 10:26 am

Näyttäisi tässä olevan varmuuskopiointi. Tarvii Admin tunnukset.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 7:46 pm

Joillakin muilla foorumeilla on "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" -funktio. Se on minun ykköstoiveeni, vaikkakin nyt alkuvaiheessa tätä trafiikkia tietty ei paljon oo.
Admin

Admin

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 8:03 pm

karvanaama kirjoitti:
Joillakin muilla foorumeilla on "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" -funktio. Se on minun ykköstoiveeni, vaikkakin nyt alkuvaiheessa tätä trafiikkia tietty ei paljon oo.
Tuollahan kysytty linkki tuo köllöttää etusivulla ylimpänä oikealla.
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitimeTo Tammi 14, 2010 11:11 pm

Kiitos Rolling Eyes Sokea kana ei aina löydä sitä jyvää....
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!   Kehitysehdotuksia tänne, kiitos! Icon_minitime

Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Ylläpito-
Siirry: