Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi

PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Sampo, morjens!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Sampo

Viestien lukumäärä : 18

Sampo, morjens! Empty
ViestiAihe: Sampo, morjens!   Sampo, morjens! Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 8:29 am

Päivää. Olen jo muutaman viestin laittanut ja ajattelin että olisi kohteliasta esittäytyä. Mulla on tommonen 4 pykäläinen perinne-enska 01 mallia ja se on hauskin mp jonka olen omistanut. Toisena pyöränä on Harris-Bonneville, joka on aika loppupään tuotantoa, sen jälkeen valmistui enää 13 t140 Trumppaa. Trumppa on jäänyt melko vähälle huomiolle, kun ajelen mielummin enskalla tai fillarilla (viime vuonna tuli fillarilla 4tkm ja motskareilla pari tonnii) se on harmi ettei voi ajella kaikilla vermeillä samaan aikaan.

Viimeinen muokkaaja, Sampo pvm La Kesä 08, 2013 2:59 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Limppu
Jäsen
Jäsen
Limppu

Viestien lukumäärä : 142
Ikä : 73

Sampo, morjens! Empty
ViestiAihe: Sampolle terve tuloa   Sampo, morjens! Icon_minitimeSu Heinä 11, 2010 8:30 pm

Mulla saman ikänen Export malli ollu 3 vuotta ja hyvin menee mutta menkööt.Pikkubroidi asuu kans Siuntiossa Tiilitehtaantiellä,joten siellä tulee joskus pyörähdettyä,joten reilusti käsi pystyyn jos tullaan vastaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas

Sampo, morjens!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kainuu Kartalle
» Vexi kertoo tarinansa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Foorumilaiset-
Siirry: