No nyt sitten muokkasin näitä.
Kun tuossa muitakin LED-hepsukoita tilailin, tuli matkaan mukaan SUORAAN tähän pilot-lightiin sisään menevä, valmis LED puikula ! On vissiin vesitiivis ja kaikkee muutakin hienoa ja komealta kalskahtavaa...
Joka tapauksessa, näistä tuli sitten todella vähän sähköä kuluttavat ja pitkäikäiset tämän modauksen myötä.
Mun 12-v virtalähteeni on kadonnut... ( rva siivonnut sen jonnekin
) ja en oo vielä päässyt tehoa tahi värilämpötilaa testaamaan.
Testaan tänään akulla tallissa ja paan tänne sitten infoa lopputuloksista.
Näillä uusilla LED valonlähteillä myynnissä nämä samat kromiset reunat, 4 kappaletta, ruuveineen, laseineen ja johtoineen, (saat mukaan ne alkuperäisetkin lamput kantoineen ja liittimineen) liki plug’n’play (nyt ei johdoissa ole päissä mitään liittimiä, mutta tuon asennus nyt ei sähköasentajan tutkintoa vaadi
) ja johan rupeaa sähköä säästymään !
Hinta nyt tuolla uudella LED sisuskalulla vain 10€/kpl. Ja mulla on siis näitä se 4kpl.
20€ / pari ja pyöräsi parkit on sitten vallan moternit, ekologiset, vähän sähköä kuluttavat ja pitkäikäiset !
Postitankin, mutta sitten toki päälle todelliset postikulut.
Edit : Pöllin yhden toisen virtalähteen testiin ja perskules, nuohan pelaa kuin Sveitsiläinen kello. Valoteho silmin katsottuna aivan toista luokkaa kuin siinä alkuperäisessä hehkulankapolttimossa, eli roimasti kirkkaammat.
Toki valon värisävy myös kaukana orggiksesta, nyt se on mun mielestäni sinne (tyypilliseen) LED polttimoon osuva n 5000 K paikkeilla, eli kylmähkö, hiukan sinertävä ?