Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kiitos ja anteeks

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimePe Elo 05, 2016 5:47 pm


Tämä on julkinen anteeksipyyntö niille, joita olen loukannut tai elämää muuten hankaloittanut.

Koitan vastaisuudessa pysyä poissa jaloista ja keskityn enemmän omiin puuhiini, etten häiritse muita.

Kiitokset yhteisestä harrastuksesta tähän asti. On ollut antoisaa toisinaan ja välillä vähemmän mukavaa.


Joten, kiitos ja anteeksi.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Limppu
Jäsen
Jäsen
Limppu


Viestien lukumäärä : 141
Join date : 10.04.2010
Ikä : 72
Paikkakunta : Vantaa

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimeLa Elo 06, 2016 9:31 am

Älähän nyt Kaitsu viitti jaksaa,minä tietysti tällaisena hiljaisena rivimiehenä en kaikkia taustoja tiedä,mutta me tarvitaan sua ja sä meitä.Mulla on ainakin aina ollut kliffaa hei teitin kaikkien kanssa ja oon ja saan tältä HARRASTUKSELTA enemmän kuin osasin alottaessani edes odottaa.PS.Tarttis muuten Elvikseen tehä yhdet helicoilit ;-)
Takaisin alkuun Siirry alas
kirsvei
Jäsen
Jäsen
kirsvei


Viestien lukumäärä : 32
Join date : 13.01.2010

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Vs: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimeLa Elo 06, 2016 10:53 am

Joo, kerho on tuonnut ja antanut meille kaikille paljon, muunmuassa veljeyttä, joka kyllä kestää pienet ja vaikka isommatkina jutut. Pitää vaan antaa toisille ja itselleen uusi mahdollisuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
az643
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 70
Join date : 14.05.2012
Ikä : 80
Paikkakunta : V:la

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Kiitos ja anteeksi   Kiitos ja anteeks Icon_minitimeLa Elo 06, 2016 12:06 pm

Terve kaverit ja erityisesti Kaitsu !
Minä joka en tapahtuneen taustoista tiedä mitään,olen
erityisen kiitollinen "porukalta" saamistani asiantuntijaneuvoista
ja fyysisestä avusta. Toivon toiminnan jatkuvan "toverillisena"
ja yhtäköyttä vetäen edelleen.Kaitsun osuus on merkittävä.
Pyöränikin tarvitsee huoltoja....ja kehitystä edelleen.
  -Tane-
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Vs: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimeTo Elo 11, 2016 10:39 pm


No niin.

Kuka tahansa pystyy hankkimaan saman tietotaidon ja työkalut kun ottaa aikaa kymmenen vuotta ja rahaa sen verran, että ostaa uuden kiesin.

Kun on tökkinyt sen saman ajan muita eteenpäin ja vetänyt itse kivirekeä, niin on aika pistää asioille hintalappu: Minkä verran maksaa kerholle ja sen jäsenille se ammattitaito, jonka olen antanut käyttöön ilmaiseksi, kun sen muuten olisi joutunut ostamaan?

Alan yritysten veloitus tunnilta on jotain 70 euron luokkaa. Joku kysyi joskus, miksi en pistä firmaa pystyyn kun kerran osaamista on. Sanoin että sen jälkeen ei ole kavereita, vaan vain asiakkaita.

Olen tehnyt Rojaleiden eteen aika paljon ja nyt polttanut itseni loppuun. Yritin tunkea jollekulle muulle vetovastuuta siinä onnistumatta, kun ei enää jaksa joka asiasta huomauttaa, mitkä pitäisi hoitua jo muuten,

Puheenjohtajan tehtävä ei ole hoitaa kaikkea itse, mutta siihen sorruin ja järjestin kaikenlaista toimintaa, vaikka oikeastaan ei olisi tarvinnut.

Aikansa aikaa kutakin. Keskityn omiin projekteihini ja voin antaa puhelintukea, mutta muuten sanon, että täytyy olla aika hyvä kaveri ja vuosien takaa, että enää jaksan tehdä mitään. Kun noita ruikuttajia ja hyväksikäyttäjiä on siivottu kavereista jo aika monta.

Yhteystiedot on edelleen samat, mutta vastaan kenelle haluan.



Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Ukkeli

Ukkeli


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 01.04.2016

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Vs: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimePe Elo 12, 2016 8:52 pm

Kun Kaitsu arvostelit mua tossa taannoittain etten ole osallistunut sen paremmin Kunkun kuin muunkaan toiminnan järjestelyihin en katsonut tarpeelliseksi perustella asiaa vaan ajattelin että kantapääopisto kyllä opettaa.Näin on ilmeisesti nyt käynyt,aivan kuin osasin aavistaa.Kuten tiedät olen tätä mopoelämää "harrastanut" jo -70 luvun alkuvuosilta ja sinuakin Rojalismin alkutaipaleella jeesannut.Voin sanoa että mulla on jonkunverran kokemusta miten tää kerhotoiminta menee.En ala yksilöimään enkä kehumaan missä toimissa olen ollut mukana mutta tiedän ettei kaikkia voi miellyttää,sitä paskaa tulee niskaan takuuvarmasti.Mulle henkilökohtaisesti noi luottamustoimet riitti tossa 90-luvun loppupuolella.Ei vaan enää jaksanu sitä kitinää kuunnella.Lopetin hommat ja liityin rivijäseneksi ja kitisijäksi.Nykyään en kuulu mihinkään kerhoon ja ajelen yksinäni.Olen saanu helvetisti kavereita ja myös jonkunverran "vihamiehiä" näinä vuosina mielipiteitteni takia.Silti,jos näen avuntarpeessa olevan motoristin tienvarressa,vaikka tunnistaisin hänet "vihamiehekseni" pysäytän ja autan.Tienpäällä kaikki motoristit on veljiä.KOSKAAN en ole latiakaan pyytänyt,enkä pyydä.Jaksamisia ja hyvää jatkoa.

T:Maukka (otetaan kun tavataan).
Takaisin alkuun Siirry alas
Ukkeli

Ukkeli


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 01.04.2016

Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Vs: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitimeLa Elo 13, 2016 9:00 pm

P.S. YYTERIIN ENS VKL. cheers cheers cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kiitos ja anteeks Empty
ViestiAihe: Vs: Kiitos ja anteeks   Kiitos ja anteeks Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kiitos ja anteeks
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Moottoripyörähanskat
» Kunkkutie 2013
» Ostetaan: 5/8" kiksin akseli/OSTETTU
» Kiitos kaverit
» Kehitysehdotuksia tänne, kiitos!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Foorumilaiset-
Siirry: