Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ohjauslaakerin säätö

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mistgreen63




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 28.05.2012

Ohjauslaakerin säätö Empty
ViestiAihe: Ohjauslaakerin säätö   Ohjauslaakerin säätö Icon_minitimeTo Kesä 16, 2016 7:33 pm

Hei, onko normaalia että ohjauslaakerin iso kiristys mutteri on todella tiukassa? Avasin alhaalta ne kaksi pulttia joihin kai yleensä vilkut tulee kiinni ja sitten tangon alta sen 8mm kuusiokolon. Sen jälkeen kiristin kiristysmutteria ja en sitä paljoa uskaltanut vääntää koska oli todella tiukassa. Sain ehkä hitusen paremmaksi säädettyä mutta tuntuu oudolta että jos laakerit on ihan kuulia että ei saa helposti tiukemmalle. Kyseessä siis 2007 bullet 500.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

Ohjauslaakerin säätö Empty
ViestiAihe: Vs: Ohjauslaakerin säätö   Ohjauslaakerin säätö Icon_minitimeTo Kesä 16, 2016 9:32 pm


On joskus väännetty pitkän varren kanssa.

Jos tiukkaa liikaa, on ajo reilusti kamalempaa kun löysänä. Sen kuusiopultin löysäys ei välttämättä auta, kun siinä on ne kiristysholkit. Katso kuva:

http://hitchcocksmotorcycles.com/partsbooks/pages/1093/Forks_(Standard)

Eli tarttee kolistella ne irti siitä mutterista. Sitten pelaa paremmin.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ohjauslaakerin säätö
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ja sitten kuului KLANG!
» Sytytyksen säätö ongelma

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: