Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
antti48




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 17.06.2015

500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta Empty
ViestiAihe: 500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta   500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta Icon_minitimeMa Kesä 22, 2015 4:58 pm

Onko vuosimallin 1953 500 twinissä käytetty valettua ajovalon koppaa joka pitää sisällään mittarit? Bulletissa kun ainakin löytämieni kuvien perusteella on ollut kyseistä keulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackhand
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 290
Join date : 06.04.2014

500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta Empty
ViestiAihe: Vs: 500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta   500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta Icon_minitimeMa Kesä 22, 2015 9:01 pm


Vuosimalli vaihtui elokuussa, joten sen jälkeen, Elokuu 1953 jälkeen oli valettu kuuppa ja -53 vuosimallia tehtiin Elokuusta -52 Heinäkuun loppuun -53.

Kysymällä Englannista toimitusajankohta selviää asia. Omien tutkimusten perusteella viive rekisteröintiin Suomessa oli kuukaudesta kolmeen noihin aikoihin.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
 
500 twin 1953 museorekisteriin onko keula muka liian uudesta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» 700 twin..kö?
» vuoden 1953 G-mallin akkuteline
» Hakusessa 1953 G-mallin runkorauta
» Onko karstanpoisto EFIn moottorista tarpeen 30 000 huollossa?
» Lisätehoa EFIin, onko kokemuksia Dynojetin Power Commanderista?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: