Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Akku sähköstartti Royaaliin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Akku sähköstartti Royaaliin Empty
ViestiAihe: Akku sähköstartti Royaaliin   Akku sähköstartti Royaaliin Icon_minitimeMa Maalis 17, 2014 5:36 pm

Kyselempä seuraavaksi millaisia akkuja käytätte sähköstartti Rojaaleissa?

Niitähän on vedellä läträttäviä, huoltovapaita, geeliakkuja ja Li-ion akkuja, millaisia
kokemuksia?

Ilmeisesti geeliakku ei ole kovin hyvä antamaan käynnistys potkua, eli heikompi kuin tavallinen
akku tässä suhteessa...?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jyrki48
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 47
Join date : 21.04.2012
Paikkakunta : Helsinki

Akku sähköstartti Royaaliin Empty
ViestiAihe: Vs: Akku sähköstartti Royaaliin   Akku sähköstartti Royaaliin Icon_minitimeTo Maalis 20, 2014 6:08 pm


Olen vaihtanut Bilteman geeliakun molempiin Classic EFI pyöriini. Hyvin ovat toimineet, toinen puolitoista vuotta, toinen vajaan vuoden. Suosittelen. Aina ovat jaksaneet pyöriä käynnistää, jopa viileinä muutaman asteen aamuina.
Minulla on yli kymmenen vuoden kokemus geeliakuista venekäytössä ja siksi päädyin hankkimaan sellaiset moottoripyöriini. Niiden etuna on huoltovapaus, sillä ainakin minulla tahtoo unohtua nestemäärien tarkistukset kesäkeleillä ja riittävän tiheä ylläpitolataus talvella. Kyllä geeliakku on laiskan akku. Käyttöikä, ainakin venekäytössä, on ollut 6-8 vuotta. Hintaero on siedettävä kun näitä etuja ajattelee.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Akku sähköstartti Royaaliin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sivuvaunu Royaaliin
» Sähköstartti
» royal enfield 350g 1952 akku
» Classic EFI -12, käynnistysongelma
» Mikä akku ilman sähköstarttia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: