Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FS: -99 Royal Enfield ; 500cc

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTi Maalis 19, 2013 12:59 pm

No niin, yritän nyt sitten tätä ilmoitusta parsia kasaan. Kesäpäivieni ilo (?) on nyt syytä myydä pois. Selityksiä löytyy palstaa lukemalla.
Muistaakseni kilkatin on -99 mallinen Intianihme. Ajeltukin on, noin 3 kesää sitten viimeksi. Tää ulkomaantyökeikka alkoi Lontoosta ja jatkuu nyt toisella puolella Atlanttia. Eikä lopu ihan tänä kesänä, ei. Ostin tänne toisen MPeen, enkä saa/pysty/voi useampaa omistaa.
Ja eilen sain myös kuulla että säilytystallissani alkaa putkien asbestoinnin poistourakkakin piakkoin. Sekin puoltaa Enskan poistoa sieltä.
Ostin aikoinani jo jokunen vuosi sitten tämän Helsingistä, oli ulkomaalaisella herrasmiehellä ilonaan. Perheenlisäys sai hänet myymään. Ajelin sitten jokusen kesän (olisko 2 kesää ?), naurettavan vähän kilometrejä tuli... Embarassed enimmäkseen kun se ei oikein pelannut. Oli sähköjen kanssa huolia, virta hiipui. Aina. En voinut ajaa kauas, kun loppui kipuna...prkl ! Vaihdoin sen jännitteensäädin hepsukan, ei apua. Nyt mulla on tallissa myös uusi latauskäämikin, muistaakseni. Asentamatta tosin. Nooh, ajelin toki. Vähän. Sitten yksi päivä lennosta kesken ajon, smoooooooo. Meni puola. scratch
Biltemasta uusi ja taas mentiin. Se vaan vetää sähköö liikaa. Mutta nyt on oikea puolakin hankittu jo, palstalta. En muista joko sen vaihdoin ?
Ja sitten se tykkää kilistellä, syytä en tiedä/ löydä. Kaikki osat venttiilikoneistossa uusia, lämmettyään naputtaa. Oli Guy Wickströmin pajallakin, huollossa, mutta kilikili. Wickström on tälle koneellekin vissiin jotain tehnyt ( kannen?) koska mun piti se viedä sinne heti oston jälkeen ensi kiristykseen tms. Wickströmkään ei osannut sanoa miksi se tykkää naputella.
Hae pois vapaa- aikojesi iloksi moinen työmaa. Melkoisella varmuudella saat vähällä työllä itsellesi soivan ( kilkattavan ) menopelin kesäksi. Toi kilkatus muuten, sain sen tosi tarkkaan venat säätämällä kuriin hyvinkin, ajelin pari tuntia ja taas kuumana kilisi ? Eikä Wickströmkään mitään vikaa siitä löytänyt. Kummallista, mutta noin se kuitenkin pelasi ja ajelin.
Ei oo näyttelyn kaunein, muttei ruosteinen romukaan, oikeastaan aika siistikin. Mustahan toi on, kultaista raitaa myös. Old school looks. Siksi siitä itsekin tykkään.
Viime kesänä en saanut käymään, ehkä bensapuoli tukossa (3v seisonnasta...) , eikä akkukaan varmaan oo enää iskussaan. Crying or Very sad
Mutta ajamalla sen talliin vein, eli on toimiva kone.
Jotain siihen tuunaustakin tehty, ulkonäköön ainakin. Oli ostaessani ja on vieläkin, leveä ja mukava sinkkusatula, ja takalokarin päällä se pieni nahkatyyny kyyditettävälle. Sopii ulkonäköön hyvin.
Pikkujuttuja saattaa olla ja on, esim jo ostaessa oli toinen takavilkku fiksattu hiukan erikoisella tavalla. Kulmaraudalla tai vastaavalla, oli varmaan tärinästä alkuperäinen pudonnut irti. Mutta sekin vain ulkonäköjuttu, ja helppo korjaus. Mulla taitaa olla siihen se uusi lampunjalkakin jo olla olemassa, jos en väärin muista.
Ja ei oo sähköstarttia.

Nyt koko komeus keväthintaan 2222 euroa. Mulla on kuviakin, mutten nyt saanut/ osannut tänne niitä liittää.... pale
E- mailitse niitä toki voin lähettää, ja tännekin lisään kun vaan keksin kuinka sen teen. Ja ehdin.
Ja ettei olis liian helppoa laitoksen esittely, en ole nyt Suomessa affraid lainkaan. Pyörä toki on. Tallissa, Myllypurossa. Tulen itse Suomeen toukokuun puolivälissä, silloin sitä saa tulla katsomaan ja renkaita potkimaan.
Luen e- mailejakin, säännöllisen epäsäännöllisesti, ja vastaan toki lisätiedusteluihin. esim tänne voi lähettää : ojansivu1 at luukku dot com

En aio mihkään nettimotoon tms myyntiin laittaa, kun en jouda vastaamaan mahdollisiin kyselyihin, saatikka sitä esittelemään kaikelle kansalle. Johtuen juurikin tästä fyysisestä sijainnistani . Sekä siitä että sieltä tulee niitä vaihtotarjouksia moottorikelkkoihin, leikkuupuimureihin sun muihin sorveihin. Samaisesta syystä en pistä puhelinnumeroakaan tähän, paiskatkaa sp-viestiä tulemaan.
Nyt vain raha kelpaa.
Hae pois ja kesän rientoihin ehdit vielä mukaan tällä ! Ja talliisikin saat ajanvietettä. Ja naapurit ja tyttöystävä/vaimo ihmeteltävää.


Viimeinen muokkaaja, eki912 pvm Ti Huhti 02, 2013 3:11 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTi Maalis 19, 2013 7:28 pm

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Enska_zps9f2bcadf.jpgFS: -99 Royal Enfield ; 500cc Enska_zps9f2bcadf.jpg

No kuvia en ainakaan osaa laittaa... Crying or Very sad

Ehtiskö joku ystävällinen opastaa, tahi puolestani laittaa kuvatuksen tähän ketjun jatkoksi ? Voisin e-mailata kuvan, jonka tänne voisi liittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 2:57 pm

Bumb,

kuka osaisi ja ehtisi auttaa tuon kuvan lisäämisen kanssa, scratch

itse en siinä lukuisista yrityksistäni huolimatta onnistunut. Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Lyhyet ohjeet   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 10:58 pm

Juu ei ole helppoa jos ei tiedä. Itse opin vasta vähän aikaa sitten, vaikuttaa olevan tavallinen tekniikka monella foorumilla (varsinkin ulkomaisilla).

1. Tänne ei voi (kait) suoraan lainkaan ladata kuvia, vaan ne pitää ladata jollekin toiselle kuva-albumisivustolle (flickr ei käy, ei ainakaan mulle, aijaa lienee ookoo).

2. Kun se kuva on siellä, niin kopioi sieltä sen kuvan nettiosoite (oikeaklikkaus, niin näkyy sellainen komento) ja peistaa sitten se tänne kokonaisuudessaan, viestiin.

3. Markkeera se koko nettiosoite täällä, ja klikkaa tuota ylärivisssä (toinen oikealta) olevaa ikonia ("Lisää kuva" jne). Sitten painat "Lähetä" niin se näkyy.

Idea on se että kun niitä kuvia ei lataa tänne niin ei mene levytilaa, vaan se kuva linkittyy tänne.

Jos nämä ohjeet oli liian yksinkertaistetut, niin yritän täydentää niitä Smile

Tai pistä vaan kuvia suoraan meilitse: stefan@biegga.com.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeMa Huhti 01, 2013 11:52 pm

Täytynee koittaa... ei tätä hommaa kyllä yhtään helpota, että juniorin koulun takia on nää macit ja Ipädit... Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
keitere

keitere


Viestien lukumäärä : 227
Join date : 13.01.2010
Paikkakunta : Keitele

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 1:09 am

Tässä on erittäin yksinkertainen ohje toiselta foorumilta. Sama periaate. Alussa on se kuva, jonka tulee olla netissä ladattuna jonnekin, esimerkiksi http://www.aijaa.com/

Sen jälkeen ohje, miten sen saa foorumille. Meidän foorumissa tuo klikattava nappi on vain vähän toisessa paikassa, kursorin kun siirtää kohdalleen niin siinä lukee "kuva"

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kFmj3TbfunM
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Kuva   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 7:24 am


FS: -99 Royal Enfield ; 500cc 12023612
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTi Huhti 02, 2013 3:14 pm

Kiitos, kiitos ja kiitos ! cheers

Vielä lisäyksenä , olen 95% varmuudella paikalla vekotinta näyttämässä halukkaille toukokuussa, 11-17 päivinä.
Jonkun verran on menoa itselläni, mutta järjestän kyllä aikaa esittelemiseen.

Lisäys lisäykseen, olen 99% varmuudella Helsingissä 11-17.5. pyörää näyttämässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTo Toukokuu 02, 2013 2:00 pm

Edelleen myynnissä !
Vielä ehdit kesäksi ulos !
Tule potkimaan renkaita, jätä piikkikärkiset spittarit kotiin kuitenkin, ettei mee gummi puhki.
Tässä kuussa olen lähistöllä, ja meen itsekin toki tallille vilkaisemaan laitosta.
Ehkä putsaan hiukan ja koitan taas potkia eloonkin ?
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeMa Toukokuu 06, 2013 1:56 pm

Nyt unelmista totta, lopeta haaveilusi ja hae pois kuleksimasta ( väärä termi kun kikotin on yli 3-vuotta ollut samoilla sijoillaan ) harrasteiden kärkeä. Ei tuu aika pitkäksi. Ja silmän iloa piisaa ja omin käsin tekemisen riemua.
Paras päivä aloittaa uusi elämä on Äitienpäivänä 12.5. , silloin olen ihan liki ja ehtinen tuotetta esittelemään. Myös maanantaina 13.5. olen osan päivää ihan lähettyvillä.
Seuraavan viikon iltoinakin saattaa onnistua, mutta noille päiville on jo ohjelmaa tullut jonkin verran.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimePe Toukokuu 10, 2013 1:35 pm

Nyt tosiostajat liikkeelle, kipikapi, tallissani tehdään remppaa, ja olis hyvä saada tämä(kin) pois remppamiesten edestä.
Olen nyt la ja su lähistöllä, muinakin iltoina sovittaessa valmis näyttämään menopeliä.
Viikon ajan paikalla, sitten taas poissa tovin.
La ip alkaen saa myös puhelimella kiinni : nol5nol 54kax904kax
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Tarina jatkuu   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeKe Heinä 03, 2013 10:34 am

Lomat iski niskaan, ja nyt kun olen taalla (ilman talousjohtajaa tovin) aikeena hiukan tutkailla etta WTF...
Haen uuden akun ainakin, vanha ei ota virtaa vaikka kuinka ja miten koitan ladata (kaputt taitaapi olla tuokin jo ), ja loysin palstalaiselta ostamani puolankin, josko senkin heittais koneistoon kiinnitykseen.
Sitten viela pitaisi keksia metodi saada tuo tankki helposti irti ja tyhjaksi, ja hiukan uutta bensaa sisaan.
Ja uusi tulppa, ja sitten vain polkemaan hiki otsalla.....
Olishan se paljon mieluisampaa saada koneesta savut, saattaisi helpottaa myyntia.
Eika se nyt liene haitaksi olisi jos itsekin hiukan saisi ajaa Suomen suvessa tolla kilkattimella !

Jos vaikka taasen innostuisin niin paljon etta paatyisinkin sen pitamaan.
Tieda hanta, eipa ton sailominen tuossa tallissa juuri mitaan maksa, mutta talli on taynna kuin turusen pyssy, ja talossa tehtava julkisivuremppa kylla likaa paikat. Pyoran paalla tuumanen polykerros !!!!! PRKL !

Periaatteessa siis on viela myynnissa. Enka paa muualle myyntiin, en jaksa sita kaikille renkaanpotkijoille esitella.
Varsinkaan kun talliinkaan ei rempan takia aina paase nayttamaan. Eilen olin menossa, oli nostolaite oven edessa juuri silloin, ja ei sinne ollut mitaan asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: ongelmaa pukkaa...   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTo Heinä 25, 2013 8:00 am

Kävinpä taasen tallilla kauhistelemassa, työmaata.
Tarkoitan pihaa ja taloa, jossa talli on. affraid 
Siellä on menoa ja meininkiä....

Juttelin sitten nokan kanssa, 1kk-2kk ja rynnivät talliini, aaaaapuuuva , sanoisi James Potkukelkka.

Se olisi NYT syytä saada pois alta ja sieltä. Ei se siellä putkieristerempan keskellä parane, se on varma. Pysyyköhän edes tallessa....confused 

Nyt haettavissa pois, EI AJAEN, kun ei pelaa....prkl.

Tosin ei tiedossa olevia isoja ongelmia. Sinne sen ajoin itse sisään, prum prum vain. Vuodet vierii, ja seisominen tehnyt hallaa.
Joten ensin töitä hiukan ( ainakin ) , että sen saa käymään jne. Sitten saa ihan parannella omien kykyjensä ja halujensa mukaan. Tai vaan naapurin kiusaksi pitää tallissa ja käynnistellä viikonloppuisin.

Olen paikalla vielä tämän viikonlopun, lennän pois ke. Sitten on kaupanteot ohi, noin vuodeksi.

Kilkatin on tallissa ja tallessa Myllypurossa. Ainakin vielä.
Tahtonen kyseisestä laitoksesta syntymävuoteni verran euoja, eli 1965 €.

Tästä paljon harrastetta viikonloppujesi iloksi, onpa syksyn hämärinä ja pitkinä iltoina tekemistä.
Kännystä saa kiinni : nolviisnol 5nel2 90 nelkax
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimePe Heinä 26, 2013 8:06 am

Raivasinpa eilen tallia, huh huh. Olipa kantaminen.
Hiukan järjestelemällä sain kaluston EHKÄ sijoiteltua niin, ettei työt esty. Eikä joka ajopeliä tartte ulos tunkea. Ehkä.
Ja Enska ehkä voisi siellä säilyä tallessa. Tai sitten ei, työnnetään se aivan varmasti ulos tallista, työn ajaksi. Enkä itse voi olla täällä sitä valvomassa. En millään.

Mieluiten tuon myyn, osaavalle harrastajalle, tai tulevalle sellaiselle.
Mukaan uusi akku, ei edes paikalla ollut.
Ja jotain muutakin hepsukkaa. Mm uusi takavalot asennuskäikäle, se musta peltimöntti johon lamppu kiinnittyy. Sillä päässee (?) suht helposti eroon toisen takavilkun kalustekulmaraudasta.

Tän viikonlopun ajan myyn sen tasarahalla 1900. affraid affraid affraid 

Rohkeasti vaan katsomaan ja kauhistumaan, kuvan mukaisessa kunnossa se about on. Talli jossa se on jokusen vuoden nyt seissyt on lämmin ja kuiva. Pölyä on päällä toki, rempasta talon edustalla johtuen. Ota vaikka Nilfisk mukaan, jos siltä tuntuu.

Tästä syksyksi ja talveksi PS3:selle kilpailija, myös tauluTV:en tuijottelu illat pitkät on paljon tylsempää, kuin oman Enskan ropaaminen kadet öljyssä. Kysy toki äidiltä/tyttöystävällä/vaimolta lupa ensin, ettei tarvii selitellä. Tai nukkua siellä tallissa Enskan kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Päivän tarjous !!!   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeLa Heinä 27, 2013 10:20 am

Herätyyyys Sleep 


Nyt haaveista totta..... Hae pois kuleksimasta, nyt eikä ensi vuonna.... Käteiskaupalla 1800 tän viikonlopun. cheers 

En tingi enempää. Noilla alennuksilla voin jo palkata aseistetun vartijan siirtämään pyöräni ulos ja takaisin putkiremppa päiväksi.

Mutta toki helpompaa mulle on, jos pyörää ei siellä ole lainkaan. Sehän on selvää.

Kontaktini yllä aiemmissa viesteissä.



Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: FS (taas)   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeSu Huhti 20, 2014 3:51 pm

No Joo, huh huh. Meni taas vuosi, eikä Suomeen paluusta ole tietoakaan. Hoh hoijaa.
Eikä tää mopeti edelleenkään ole liikkunut pätkääkään. Eikä mulla ole aikaa, halua eikä paikkaa sille tehdä mitään. Noille teloilleen se jäi, kun lähdin yli 4 vuotta sitten reissuun.
Tosin on se liikkunut, vietti osan talvea toisessa tallissa, kun omassa tehtiin remppaa....työnnettiin sinne ja työnnettiin takaisin. Niin että maileja kertyy.....
En mä täältä pariiin vuoteen palaa, eikä varmaan toi parane ikuisella seisottamisella.
Tästä jollekin projekti. Tuun toukokuun puolivälissä piipahtamaan paikalle, viikonloppu 17-18.5. olen kulmilla.Ja voin ihmettä näyttää. Ei käynnisty nyt, ainakin akku kaputt. Ja näyttää kuin ei saisi bensaa tms. Voi olla tukosta tankissakin .
Tai sitten tuo Bilteman puola ei pelaa oikein.
En anna törkyhalvalla, kun tallissa tilaa sille on. Mutta hintapyyntihän tuolla näkyy, sitä tavoittelen. Tai no pistetään uusi hintakin, kevät kun keikkuen tulevi ja moottoripyöräkuume riipii rintaa, tämän katujen kauneuden saat omaksesi latomalla kouraani tasarahan 2000 € ! Siinä sitä on naapureilla ihmettelemistä....
Kantsii myös aiempia tarinoitani lukea, näet mistä on kysymys.
Yritän tähän perään lisätä linkin vuosien takaiseen turinointiini :

https://enfield.palstani.com/t139-koli-koli-ja-sahkot-katoaa


Viimeinen muokkaaja, eki912 pvm Ma Huhti 21, 2014 3:18 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeSu Huhti 20, 2014 5:20 pm

Kantsii koittaa YV:llä jos kohde herättää intohimoja.

Tai muuta kysyttävää on mielessä.  Question  confused  scratch 

En pistä tänne puhelin nroa, aikaeron takia.  Suspect  Sleep 

Toki Suomessa ollessani tuona viikonloppuna kannan kännyä mukana ja pidän sen päällä. Nyt on useimmiten kokonaan pois päältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeKe Kesä 11, 2014 2:37 pm

Ei oo tarvinnut ostajaehdokkaita jonoon laittaa tai pois hätistellä  Embarassed 

Tulossa taas Suomeen, tuossa Juhannuksen korvilla.

Jos jotakuta kiehtoo ajatus ikiomasta Enskasta.

Saa tulla katsomaan ja ihmettelemään .
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeLa Kesä 21, 2014 2:18 pm

Nyt Suomessa, nauttimassa kesästä.
Eka viikko nyt täyteen buukattu menoa.
su 29.6.Olen Helsingissäkin ja voin sen jälkeen vekotinta esitellä ja näyttää jos katsoa ja kosketella haluaa.
Olen melkoisen varma että uutta tuoretta bensaa antamalla, akku täyteen ja siihen kuuluva oikea puola paikalleen, niin käynnistyy....tai sitten ei !  affraid 
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeTo Tammi 15, 2015 2:20 pm

Onko sulla tallissa tilaa ja liikaa vapaa-aikaa ? Täytä molemmat tyhjiösi ostamalla tästä projekti iltojen iloksi !
Seissyt kuivassa tallissa kesästä 2009 asti. Jep. Joka kesä olen käynyt katsomassa, joka vuosi on hiukan työnnelty ja käyntiin potkittu, muttei viime vuosina enää saatu käymään.

Mun keikkani täällä Isossa Omenassa venähtää, taas.... viime tiedon mukaan palaan vasta -17 Suomeen.
Tämän(kin) takia taas tarjoilen tätä laitosta muille. Ei mun lomillani aika riitä ( eikä vaimo salli moista) tän ropaamiseen. Ei.
Tuli vielä kesämökkiprojektikin hankittua muiden lisäksi....ei vaan riitä enää into, eikä aika.
Ja täältä nyt muutenkin tuli jo HD ostettua kesäiltojen iloksi, sekin puoltaa luopumista Enskasta.
Kun tän tarinan luet huolella, selviää (kai) mistä on kysymys. Myynti ei välimatkan takia ole ihan helppo homma, eikä näytötkään onnistu ihan noin vaan kun en ole siellä nyt. Mutta jos tuntuu siltä että tää vois olla Sun juttusi, paiskaa viestillä.
Ja nyt olen tulossa asioita hoitamaan Suomeen maaliskuun vikalla viikolla, silloin olisi mahdollista tämä upea kapine omin silmin nähdä ja koeajaa ( koeistua )..... Koeajaakin voi, mutta sitten puhutaan lihasvoimin työntämisestä tallin edessä pihamaalla. Siinä toki autan.
Koko komeus maksaa 1800  € , cash.   Rolling Eyes What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeSu Maalis 15, 2015 3:25 pm

Nyt alkaa olemaan lomareissuun lähtö lähellä. Maaliskuun viimeisen viikon pyörin kulmilla, erinäisiä asioitani hoidellen.
Käyn ensi töikseni tallilla Myllypurossa katsomassa onko Enska edes tallessa. Taloyhtiössä tehty remppaa oikein tunteella ja tallissani on käynyt väkeä kuin Stockan hulluilla päivillä.
Rempan nokka sanoi kyllä pitäneensä huolta pyörästäni.
Anyways, nyt olisi mahdollista tämä ihme omin silmin nähdä ja kokea. Siis kuun lopussa.
Ja hakea pois koko komeus ja aloittaa uusi elämä, tallissa. Koska ropaamaan joutuu hiukan ennenkuin tuolla kuoppaisille teille pääsee päristelemään.
Paiskaa viestillä jos tämä saattaisi olla etsimäsi uusi harraste.
Torstaista 26.3. lukien yli viikon olen tavoitettavissa ja lähettyvillä, ja pyörää näyttämässä, etukäteen sovittaessa. Tähän voi koittaa soitella tai tekstareita lähettää : zero5nolla 54two 9nolla4two
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeKe Maalis 25, 2015 8:33 pm

Tallilla piipahdettu. Laite tallessa. Vain polyinen.
Sijaitsee Myllypurossa. Saa tulla ihmettelemaan jos herattaa mielenkiintosi.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeMa Maalis 30, 2015 10:07 am

No kappas.
Kaupat suullisesti sovittu, kunhan potentiaalinen uusi omistaja ensin omin silmin näkee tuotteen.
Kuulostaa hyvältä, ehkä Enskani viimeinkin pääsee osaavaan ja hellään kotiin, jossa on aikaakin paneutua metkuihinsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitimeKe Huhti 01, 2015 7:24 am

Ja niinhän siinä sitten kävi että Enskani sai uuden omistajan ja kodin.
Näyttää että päätyi osaaviin ja innostuneisiin käsiin ja saanee ansaitsemansa hellän ja osaavan kohtelun tulevaisuudessa!
Hienoa ! cheers

Tämä tovin jo jatkunut myyntini päättyi nyt tällä erää tähän.
Ja minä voin keskittyä toiseen päristimeeni, joka toivottavasti on varmempi toimisempi ja vaatinee hiukan vähemmän ropaamista. Että saa edes joskus ajellakin... Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Empty
ViestiAihe: Vs: FS: -99 Royal Enfield ; 500cc   FS: -99 Royal Enfield ; 500cc Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FS: -99 Royal Enfield ; 500cc
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Royal Enfield 500cc ohv bullet js 53-62
» Myyty, Royal Enfield 500cc vm 1951
» M:kawasaki vn800 classic vm 98 V:500cc intian enfield
» Enfield vai Royal Enfield???
» ROYAL ENFIELD BULLET 500 ES

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Ostetaan, myydään, vaihdetaan mutta ei varasteta-
Siirry: