Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Iskut ja vaimennus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
az643
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 70
Join date : 14.05.2012
Ikä : 80
Paikkakunta : V:la

Iskut ja vaimennus Empty
ViestiAihe: Iskut ja vaimennus   Iskut ja vaimennus Icon_minitimeSu Syys 23, 2012 2:27 pm

Tervehdys "kuninkaalliset"
Syksy on tullut ja ajokausi on loppumassa meikäläiseltä.
Aiheeni ei käsittele tykkejä ei iskureita eikä rekyyliä. Kysymys on "babyn"/bullet/500/intia 2002.
iskuunvaimennuksesta. Olin tässä taannoin reissussa....autolla.... noin viikon reissu. "Baby"
otti nokkaansa ja tallissa yksin ollessaan laski alleen!!! Öljyä oli ,hydrauliikka sellaista.
Etuhaarukan oikeasta putkesta valunut.Aluksi luulin ,että alapää oli pettänyt.Ei kuitenkaan.
oikeanpuoleinen putki oli öljyinen...! Viikon lätäkkö oli "kämmenen" kokoinen,ei kaikki öljy.
Muutama kysymys tästä:
Onko tavallista ?
Riittääkö remonttiin Jakari ja Ruuvari ?
Mitä varaosia pitää varata ja mistä saa ?
Voiko vaihdettu öljy olla "väärää" ?
Pitääkö lähteä Loimaalle ?(kauanko on Kaitsun MTM-aika?)
En kuitenkaan haluaisi jättää "häntä"talveksi vuotavana lepäämään. Kannattaako ensikertalaisen ylipäätään lähteä tekemään mitään,varsinkin kun ei ole edes "räjähdyskuvaa??

Että tämmöstä tälläkertaa. -Tane-



Takaisin alkuun Siirry alas
 
Iskut ja vaimennus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Tekniikka-
Siirry: