Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 MP-11 näyttelyyn

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 6:56 pm

Eli kuka on tulossa.Yritin tonne toiminta-osioon tätä uutena aiheena,yllättäen ei onnistunu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 11:55 pm

Minäkin meinaan käväistä MP11-messussa. Viime vuosina olen joutunut jättämään moottoripyöräilyyn liittyvät näyttelyt ja messut väliin, mutta nyt mp-kärpänen on purrut minua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Matti




Viestien lukumäärä : 37
Join date : 13.01.2010

MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 8:23 pm

Bulletisti kirjoitti:
Minäkin meinaan käväistä MP11-messussa. Viime vuosina olen joutunut jättämään moottoripyöräilyyn liittyvät näyttelyt ja messut väliin, mutta nyt mp-kärpänen on purrut minua.

Miten olisi tapaaminen lauantaina puoliltapäivin Moto Italian osastolla kuten ennen vanhaankin oli treffit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin

Admin


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 12.01.2010
Paikkakunta : Keitele

MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeMa Tammi 31, 2011 9:05 pm

Oli minullakin jo majoituskin varattuna, mutta jouduin perumaan reissun.

(on se kumma kun foorumi sorsii tuota Patua)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://enfield.palstani.com
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 12:03 am

Lauantaiaamupäivä sopii oikein hyvin, mutta tungos on silloin kovimmillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeTi Helmi 01, 2011 2:32 pm

Admin kirjoitti:
Oli minullakin jo majoituskin varattuna, mutta jouduin perumaan reissun.

(on se kumma kun foorumi sorsii tuota Patua)
Mää olen tottunu elämässäni tompotteen,ei hättää. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimePe Helmi 04, 2011 7:41 pm

Kaksi Roitsua oli näytillä Moto-Italian osastolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeLa Helmi 05, 2011 11:21 pm

Minä olen todellakin käynyt messuissa, mutten onnistunut saada ketään bulletisteista tai muistakin tuttavamotoristeista kiinni. Kiersin messuja pikaisesti katsellen vain kiinnostavimpia merkkejä, kuten RE, Trumppa, HD ja uutuus-jenkki Victory, ennenkuin väentungos alkoi ahdistaa minua ja ulos oli päästävä pikaisesti.
Näytteillä olleet uutuus-Bulletit ovat toki hienoja ja uusiaikaisia, mutta minua ei kiinnosta. Nehän ovat vain uus-Bulleteita ja HD Sporty-883:n puolikkaita. Vanha kunnon patarauta-Bullet vie voiton.

MP-11 näyttelyyn 7448375.t
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 6:53 am

Totta virkat.Vapaapolkimen mukana Rojusta hävis paljon sitä jotain.Noissa nykypyörissä ei paljon vanhaa Enskaa enää ole. Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 10:56 am

Totta puhut. Ei vapaapoljinta, ei kiksipoljinta. Pieni kipinä vaan tosta starttinappulasta ja kone herää eloon, jos akku vaan kestää. Liikennevaloissa haeskellaan ja sekoillaan vasemman jalan vapaavaihteen kanssa.


Viimeinen muokkaaja, Bulletisti pvm Su Helmi 06, 2011 12:15 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
johnjam
Jäsen
Jäsen
johnjam


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 14.01.2010

MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 12:08 pm

Eilen puoliltapäivin 12.15 - 12.35 ei näkynyt tuttuja MotoItalian osastolla. Näyttivät pyörämme kallistuneen hinnaltaan - liekö rupian kurssi noussut? Lisäksi Veteraaniosastolla oli Pasin entinen ruotsalaispoliisien vanha twin korokkeella komeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Näyttely   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 6:16 pm


Eikka oli nähnyt Matin MotoItalian osastolla, olivat varttiayli kahteentoista ja katselivat sitten näyttelyä. Itse en jaksanut lähteä tungokseen...


Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Dnieprillä Talwiajoissa   MP-11 näyttelyyn Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 10:23 pm

Minä olin Saarijärvellä Talwiajoissa, muuten olisin ollut messuilla. Kahdesti nurin ukrainalsella nastavapaalla virtahepolla, mutta ei pahempia vaurioita. Jääradalla sentään pysyin pystyssä. Päivän saldo 160 kilsaa ja mahtava olo What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





MP-11 näyttelyyn Empty
ViestiAihe: Vs: MP-11 näyttelyyn   MP-11 näyttelyyn Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
MP-11 näyttelyyn
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Toiminta-
Siirry: