Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Bullet52




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 16.01.2010

Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeSu Heinä 18, 2010 8:52 pm

Ehjä käytetty kelpaa hyvin jos joltakulta sattuu löytymään, mieluusti edullisesti Smile
Myös ensiöketjun laahain kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Yks uusi.   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeTi Heinä 20, 2010 9:04 pm

Moro.

Mulla on ainakin yksi ylimääräinen. Käytetty ja sopii akselin puolesta J / J2 / Intialainen. Taitais olla 18 hampainenkin, jos jostain pengon. Soita mulle, sulla pitäis olla numero.

EDIT: Laahain intialaiseen? Vois olla semmosen aihio ihan ilmatteeks.


Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Bullet52




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 16.01.2010

Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeTi Heinä 20, 2010 10:19 pm

Kuuntelin Kunkkutiellä että tuo ensiöveto piti aika kahinaa, ja aika löysällä oli ketju kun kotona sitten tarkastin. Ja laahaimen pinnasta oli lähtenyt kumin palasia irti, onkos nuo kaikissa kumipinnalla, siis ihan sellaista pehmeää kumia? Jotenkin mulla oli mielikuva että olisi sellaista kovempaa muovia se laahaimen pinta johon ketju nojaa.

En tiedä sitten menisikö tuossa jopa 18-piikkinen eturatas. Nyt siinä on tosiaan 15-piikkinen ja tuntuu että jo siinä 80-85 kmh kone huutaa melkein täysillä. Paukkua nyt kai pitäisi olla vähän enemmän kun koneessa on korkeapuristeinen mäntä.

-Kari

Niin ja pyörähän on siis tuo 350 intialainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Laahain.   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 12:15 am


Mulla on yksi laahain loppuun kulutettu versio. Siinä se pinta oli jotain jarrukenkää vastaava tavaraa. -57 Clipperissä joku näppärä on tehnyt sinne vastaavan alumiinistä. Se meikäläisen kului loppuun öljyn puutteesta. Tuumasin, että nyloni voisi olla hyvä korvike sille vanhalle pinnalle, mutta en ole vielä kokeillut.

15 piikkinen vaihdetoosan rusetti? Sehän on sitten tral-fillari? -56 osakirjan mukaan suurin ratas on ollut 20 hampainen, pienin 14, että ainakaan se 17 ei mene ihan hullun isoksi.

Järjestettäiskö talli-ilta ja kattottais mitä saadaan aikaiseksi? Kutsutaan mukaan Ville ja Tapsa, ainakin.



Kaitsu
Takaisin alkuun Siirry alas
Bullet52




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 16.01.2010

Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 2:42 pm

Sounds like a plan, tosin tarttis vaan keksiä sopiva aika. Lomalla olen mutta tekemistä tuntuu olevan taas enemmän kuin töissä ollessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeKe Heinä 21, 2010 3:09 pm

Minä voisin vaikkapa käväistä tallissa jonakin päivänä, kun olen kerran käynyt juuri ennen kunkkua. :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
racing
Vierailija




Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: myydään   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitimeSu Elo 01, 2010 3:56 pm

Myydään 17 hampainen etuhammasratas 15 eurolla, lisäksi löytyis Gosy-merkkinen sivuvaunu.
Matti Vuolas, puh. 0440570017
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Empty
ViestiAihe: Vs: Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan   Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ostan 17 piikkisen toisiopuolen eturattaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ostan Enskan
» EFIn Eturattaan vaihto

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Ostetaan, myydään, vaihdetaan mutta ei varasteta-
Siirry: