Royal Enfield Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Royal Enfield Finland

Royal-Enfield- moottoripyöristä kiinnostuneiden keskustelufoorumi
 
PääsivuGalleriaLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY Empty
ViestiAihe: Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY   Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY Icon_minitimeTi Elo 28, 2018 8:02 am

NYT MYYTY

Tallia siivotessani muovipussin pohjalta löytyi myös upouusia etuparkkeja, ja tätä nyt ei usko elävä Erkkikään, mutta näitä on mulla 4 kpl....
Ja kaikki upouusia ! Aitoja Intian pojan tekeleitä (SWISS).
On polttimotkin mukana.
Kirkas linssi, ja se krominen rengas jossa ruuvi vain yhdellä puolella, ruuvikin mukana ja se kumikauluri jne. Avaamattomat paketit/pussukat , ja laatikoissaan on.
Liittiminä se vanhempi bullet malli.

Eli nää :

http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/2221

ja

http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Pilot-Lights-Lighting/29122

Hae pois multa itäisestä Helsingistä, toki voin myös postittaa nämä todelisin postikuluin hinnan päälle.
Osta kaikki 4 kpl vaivaiset 40€, nyt kun survoin sisään LEDitkin !
Voin myös pilkoa nämä kahteen erilliseen lähetykseen eri ostajille, jos haluat vain ne tarvitsemasi 2 kpl.
Silloin hinta on sitten 20€/pari, ja mahdolliset postikulut päälle.
Ei mitään BS pakkaus tai käsittelykuluja, todelliset postimerkki kulut vain päälle jos et nouda itse.
Toki oletan että nää maksetaan mulle ennakkoon ennen postitusta.

Eki ( o50  Viisi429o42 )


Viimeinen muokkaaja, eki912 pvm Pe Tammi 04, 2019 6:29 am, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
eki912
Jäsen
Jäsen



Viestien lukumäärä : 127
Join date : 15.01.2010
Paikkakunta : Itäinen Helsinki

Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY Empty
ViestiAihe: LED:ein varustettuja nyt !   Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY Icon_minitimeLa Joulu 15, 2018 8:51 am

No nyt sitten muokkasin näitä.
Kun tuossa muitakin LED-hepsukoita tilailin, tuli matkaan mukaan SUORAAN tähän pilot-lightiin sisään menevä, valmis LED puikula ! On vissiin vesitiivis ja kaikkee muutakin hienoa ja komealta kalskahtavaa...
Joka tapauksessa, näistä tuli sitten todella vähän sähköä kuluttavat ja pitkäikäiset tämän modauksen myötä.

Mun 12-v virtalähteeni on kadonnut... ( rva siivonnut sen jonnekin  scratch  ) ja en oo vielä päässyt tehoa tahi värilämpötilaa testaamaan.
Testaan tänään akulla tallissa ja paan tänne sitten infoa lopputuloksista.

Näillä uusilla LED valonlähteillä myynnissä nämä samat kromiset reunat, 4 kappaletta, ruuveineen, laseineen ja johtoineen, (saat mukaan ne alkuperäisetkin lamput kantoineen ja liittimineen) liki plug’n’play (nyt ei johdoissa ole päissä mitään liittimiä, mutta tuon asennus nyt ei sähköasentajan tutkintoa vaadi  lol!  ) ja johan rupeaa sähköä säästymään !

Hinta nyt tuolla uudella LED sisuskalulla vain 10€/kpl. Ja mulla on siis näitä se 4kpl.
20€ / pari ja pyöräsi parkit on sitten vallan moternit, ekologiset, vähän sähköä kuluttavat ja pitkäikäiset !

Postitankin, mutta sitten toki päälle todelliset postikulut.

Edit : Pöllin yhden toisen virtalähteen testiin ja perskules, nuohan pelaa kuin Sveitsiläinen kello. Valoteho silmin katsottuna aivan toista luokkaa kuin siinä alkuperäisessä hehkulankapolttimossa, eli roimasti kirkkaammat.
Toki valon värisävy myös kaukana orggiksesta, nyt se on mun mielestäni sinne (tyypilliseen) LED polttimoon osuva n 5000 K paikkeilla, eli kylmähkö, hiukan sinertävä ?
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Etuparkit, ne ajovalon kahtapuolta olevat, nyt 10€/kpl ! MYYTY
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Työkalukotelo/MYYTY
» MYYTY MYYTY
» Myyty: -06 Thunderbird
» MYYTY kaikki
» bullet 500 on myyty

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Royal Enfield Finland :: Keskustelut :: Ostetaan, myydään, vaihdetaan mutta ei varasteta-
Siirry: